Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ κι αλλων έξη (6) μελών του Συλλόγου Νέων Κατοίκων.

Η παραίτηση του κ.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΛΑΜΠΡΟΥ – ΙΔΡΥΤΙΚΟΎ ΜΕΛΟΥΣ αναφέρει:

1. Επειδή επιχειρείται η αλλαγή της ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ αυτού του Συλλόγου, ΕΠΩΝΥΜΙΑ που φέρει και την δική μου υπογραφή σαν Ιδρυτικό μέλος την οποία οφείλω να τιμήσω, έστω και αν αποσυρθεί η πρόταση,

2. Επειδή ενδεχόμενη αλλαγή, θα φέρει σε ευθεία αντιπαράθεση τα Ιδρυτικά με τα τακτικά μέλη, ακόμη σαν σκέψη,

3. Επειδή το πρόβλημα στο Σύλλογο σαφώς, δεν είναι η ΕΠΩΝΥΜΙΑ, και αυτό δυστυχώς δεν έχει γίνει κατανοητό,

4. Επειδή ο ρόλος των μελών του Συλλόγου, δεν μπορεί να είναι ανενεργός στα πολιτιστικά και γενικά στα δρώμενα που τον αφορούν και επιλεκτικά ενεργός κατά το δοκούν, και

5. Επειδή μετά την παραίτησή μου από το Δ.Σ του Συλλόγου, για τους γνωστούς λόγους, η εμπειρία μου σαν εν ενεργεία Πρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου (1.500 μελών) για περισσότερο από 12 χρόνια δεν αξιοποιήθηκε, αλλά και ουδέποτε ζητήθηκαν οι υπηρεσίες μου, έστω και σαν απλού μέλους, παρά την επιθυμία μου, την οποία και γραπτώς εξέφρασα με την αίτηση παραίτησης από το Δ.Σ στις 5/6/2007, εκτιμώ, ότι δεν έχω να προσφέρω τίποτε άλλο πια σε αυτόν τον Σύλλογο, για αυτό ζητώ την διαγραφή μου από μέλος του.

Βαρνάβας 30 Μαρτίου 2008

2 σχόλια:

  1. Συμφωνούμε το πρόβλημα του συλλόγου δεν είναι η επωνυμία.Είναι όλα τα υπόλοιπα. Εγώ με την οικογένειά μου θα αποχωρήσουμε.
    οι διοικητές του Συλλόγου έπρεπε να είχαν παραιτηθεί από ευαισθησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν καταλαβαινω δυο πρωην μελη του συμβουλιου του συλλογου εχουν φυγει. ησαν οι πιο φιλικοι και δραστηριοι.
    κατι δεν παει καλα με τον συλλογον αυτον.αυτοι που εμειναν φαινονται πολυ λιγοι.πρεπει να βρουμε καινουργιους και να φυγουν αυτοι.γιναμε ρεζιλιστους ντοπιους.
    πρεπει να γινει κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.