Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2011

48ωρη διακοπή επικοινωνιών ΟΤΕ στην Δημοτική Κοινότητα Βαρνάβα Μαραθώνα. Υπηρεσίες για κλάματα.

 

ΡΕΖΟΥΜΕ της υπόθεσης.

200 οικογένειες του Βαρνάβα, στην περιφέρεια του χωριού, σε απομακρυσμένες περιοχές, αρκετοί ηλικιωμένοι ή άρρωστοι και με αυξημένες ανάγκες έμειναν εν μέσω εορτών για 3 ημέρες χωρίς τηλέφωνα. Το κόστος ψυχικό (απομόνωσης) και οικονομικό (κινητά) επιβάρυνε τους δημότες αλλά και το δημόσιο με το κόστος επισκευής.

Όμως, αυτό το μεμονωμένο γεγονός έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από άλλα που βιώνουμε εμείς καθημερινά εδώ στον Βαρνάβα και που κάνουν την ζωή μας μίζερη και ανασφαλή…
·        Συχνές διακοπές νερού (αμφιβόλου ποιότητας)
·        Καθαριότητα περιβάλλοντος …περιμένετε
·        Δρόμοι χωματόδρομοι απροσπέλαστοι, γεμάτοι λακκούβες και λάσπες
·        Φωτισμοί δρόμων εδώ και εκεί έτσι για δείγμα.
·        Διακοπές ρεύματος (ιδιαίτερα τον χειμώνα)
·        Αποχέτευση, που την είδατε…
·        Αστυνόμευση, ανύπαρκτη…
·        Πολιτική προστασία (πυρκαγιές) τι είναι αυτό?. Ο τόπος κάηκε 2 φορές και μυαλό δεν βάλαμε.
·        Και πολλά άλλα.

Γιατί να πληρώνουμε … υπηρεσίες που δεν έχουμε?

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΛΑΒΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ


Ημερομηνία συμβάντος 27/12/11 πρωινές ώρες
Αιτία Βλάβης: Συνεργείο ύδρευσης της Τοπικής Κοινότητας σε εργασίες αποκατάστασης βλάβης ύδρευσης απέκοψε με το σκαπτικό μηχάνημα το κεντρικό καλώδιο του ΚΑΦΑΟ ΟΤΕ.
Το γεγονός οφείλεται σε απροσεξία των υπάλληλων ύδρευσης, όπου από αστοχία έκοψαν το υπόγειο κεντρικό καλώδιο. Η ευθύνη όμως επιμερίζεται και στον ΟΤΕ ο οποίος είχε τοποθετήσει αρχικά το κεντρικό καλώδιο ακριβώς πάνω από τον αγωγό ύδρευσης χωρίς τα καθιερωμένα τούβλα προστασίας -ειδοποίησης. Ερώτημα που πάντα παραμένει είναι ποιος ελέγχει τους εργολάβους και ποιος ευθύνεται, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη και θλιβερή ιστορία.
Αποτέλεσμα Βλάβης: Διακοπή τηλεφωνικής επικοινωνίας, σε διακόσιες (200) οικογένειες του Βαρνάβα.

Και το μπάχαλο της δημόσιας διοίκησης με ημερομηνίες…
27/12/11
Προσωπικά όταν διαπίστωσα την διακοπή γραμμής του τηλεφώνου μου επικοινώνησα (μέσω κινητού) με το τοπικό Παράρτημα του ΟΤΕ στα Κιουρκα και διαπίστωσα πως δεν είχε ιδέα. Προφανώς ειδοποιήθηκε αργότερα από την Κοινότητα Βαρνάβα.
Το συνεργείο του ΟΤΕ έκανε τοπική επόπτευση της βλάβης δηλώνοντας ότι θα αποκατασταθεί εντός της ημέρας ή αργότερα της επόμενης.

28/12/11
Τα πράγματα άλλαξαν όταν ο ΟΤΕ ζήτησε από την Κοινότητα σκαπτικό μηχάνημα JCB για να σκάψει (τον λάκκο) για να αποκαλυφθεί το καλώδιο και μέγεθος της βλάβης.
Παραχωρήθηκε το μηχάνημα JCB του Δήμου αφού το αντίστοιχο της κοινότητας ήταν πάλι εκτός λειτουργίας.

Γνωμοδότηση των τεχνικών υπηρεσιών του ΟΤΕ ήταν: Ότι τo υπόγειο κεντρικό καλώδιο δεν μπορεί να επισκευαστεί πρόχειρα και απαιτείται η μερική αντικατάστασή και σύνδεση του. Προς τούτο ζητήθηκε η παρέμβαση εργολάβου της υπηρεσίας.

29/11
Φεύγοντας για δουλειές μου στον Αγ. Στέφανο στις 10.00 συνάντησα το συνεργείο του ΟΤΕ στο σημείο της βλάβης. Στην επιστροφή μου πάλι στο Βαρνάβα γύρω στις 14.00 στο σημείο της βλάβης δεν υπήρχε ψυχή και αναθάρρησα, νομίζοντας ότι η βλάβη είχε αντιμετωπιστεί. Όταν έφτασα στο σπίτι μου σήκωσα το τηλέφωνο αλλά ήταν πάλι νεκρό.
Η αγανάκτηση μου ήταν μεγάλη έτσι άρχισα πάλι τα τηλέφωνα στον ΟΤΕ Κιουρκα, τον Τοπικό πρόεδρο της κοινότητας, την αντιδήμαρχο Μαραθώνα κα Μυλωνά. Διαπίστωσα όμως πως όλοι αποτεινόμασταν σε λάθος υπηρεσία και λάθος άνθρωπο, στον ΟΤΕ Κιουρκα .

Ας είναι όμως καλά η γυναίκα μου που αποφάσισε να δράση δυναμικά. Έτσι έψαξε και βρήκε το τηλέφωνο του Γ. Δ/ντη του ΟΤΕ, όπου ανέφερε ολόκληρο το ιστορικό καθυστέρησης επιδιόρθωσης της βλάβης και τις επιπτώσεις στους συμπολίτες μας. Πήραν τα στοιχεία μας για να μας ενημερώσουν το συντομότερο σε 20 λεπτά. Πράγματι εμφανίστηκε στο τηλέφωνο ο αρμόδιος Υποδ/ντης καλωδιώσεων κ. Κοψοχείλης (που όλοι ψάχναμε στο τηλέφωνο αλλά δεν βρίσκαμε ή δεν σήκωνε το τηλέφωνο). Μας διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα λυθεί οριστικά εντός της ημέρας (απόγευμα). Στην συζήτηση μαζί του προέκυψαν δύο σημεία που μας έκαναν εντύπωση ότι:
1.      Είχε ήδη ενημερώσει σήμερα από το πρωί τον υπάλληλο της κοινότητας Βαρνάβα κ.Βούλγαρη Γιάννη *
2.      Οι ΟΤΑ οφείλουν να ζητούν στοιχεία διέλευσης υπόγειων αγωγών από κεντρικές αρτηρίες ώστε να αποφεύγονται πιθανές βλάβες από εκσκαφές.
Δικά μας ερωτήματα
Για το πρώτο, πως είναι δυνατόν ο υπάλληλος που γνώριζε από πρώτο χέρι (από το πρωί) την εξέλιξη προόδου επισκευής της βλάβης (από τον κ. Κοψοχείλη)  να μην είχε ενημερώσει τον Πρόεδρο της Κοινότητας ή την κα Αντιδήμαρχο? Στις 15.00 που μιλούσαμε στον τηλέφωνο με το πρόεδρο, μου έλεγε ότι προσπαθεί συνεχώς να μιλήσει με το υπεύθυνο του ΟΤΕ καλωδιώσεων αλλά δεν το σηκώνει, άρα δεν γνώριζε αφού όπως φαίνεται δεν ενημερώθηκε από τον υπάλληλο.Το ίδιο ισχύει και για την κα Αντ/ρχο, όταν μιλήσαμε στις 15.30 αφού φαίνεται ότι δεν έχει ενημερωθεί αρμοδίως.
Για το δεύτερο θέμα προτρέπουμε τον ο κ. Τσιμίνη τοπικό πρόεδρο, να φροντίσει να εξασφαλίσει τα σχέδια διέλευσης των υπόγειων αγωγών Βαρνάβα από τις υπηρεσίες για αποφυγή όμοιων περιστατικών στο μέλλον.

Για όλες τις ενέργειές και πρωτοβουλίες μας, ενημερώσαμε τηλεφωνικά η κα Μυλωνά αντιδήμαρχο Μαραθώνα για τα καθέκαστα…
Τελικά η βλάβη και οι επικοινωνίες αποκαταστάθηκαν σήμερα στις 17.30.

Βαρνάβας, όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις.

ΤΑΜΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΧΟΛΙΩΝ

4 comments:


Δέσποινα είπε...
Ευχαριστούμε για την ολοκληρωμένη ενημέρωση και προσθέτουμε - γιατί να πληρώνουμε την ανυπαρξία τους
Ανώνυμος είπε...
Γνωστό το φαινόμενο. Η μία υπηρεσία τα ρίχνει στην άλλη και η ζωή συνεχίζεται.Αλίμονο σε εμάς που τα υποφέρουμε αλλά και τα πληρώνουμε. Ας είχαμε μυαλό ποιους εκλέγαμε κάθε φορά. Εμείς φταίμε για την κατάντια...και μόνο εμείς.
Μανώλης Χ είπε...
Ευχαριστω για την ενημέρωση.Διαπιστώνω για αλλη μια φορά οτι ενεργούν χωρίς κανένα συντονισμό και χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον δηλ.στο χαλαρό και περιμενουν πως κάποια στιγμή κάτι θα γίνει.Μπράβο σε εσας και την συζυγό σας που λειτουργήσατε σωστά για ολους εμας του πονεμενους νέοφερμένους κατοικους του βαρναβα.Ξέρετε οι ντόποιοι δεν μας πολυχωνεύουν ετσι οι υπεύθυνοι της κοινότητας δεν σκοτωθηκαν να βρουν γρηγορη λυση αφου το προβλημα ηταν μονο στην περιφερεια του χωριου και οχι στον οικισμο. Συμφωνω οτι το προβλημα αυτο μαζι με ολα τα αλλα που γραφετε εχουν κανει την ζωη μας δυσκολη. Κριμα για τον ομορφο αυτο τοπο πουδεν εχει κανενα μελλον ουτε για μας ουτε για τα παιδια μας.οι νοοτροπιες των ντοπιων και των υπευθυνων του δημου δεν προκειται αλλαξουν. πρεπει νατους αλλαξουμε εμεις στις επομενες εκλογες;ασ μην το ξεχασουμε λοιπον οταν ερθει η ωρα
Ανώνυμος είπε...
Θα τολμήσω κι εγώ να μπω στην παρέα των σχολιαστών σας. Παρακολουθώ την ιστοσελίδα σας αρκετό καιρό και διαπιστώνω ότι είσθε η μόνη πηγή ενημέρωσης για εμάς τους νέους (τώρα παλιώσαμε) κατοίκους του Βαρνάβα. Θέλω να ομολογήσω ότι συμφωνώ στα περισσότερα θέματα που θίγεται και ιδιαίτερα αυτά που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη τις υποδομές την ανακύκλωση, τις νοοτροπίες τα αξιοθέατα κλπ., αλλά εδώ έχω να κάνω μια παρατήρηση Πως περιμένετε να δείτε κάποια πρόοδο όταν διαπιστώνεται καθημερινά πως οι άνθρωποι αυτοί που διαχειρίζονται το μέλλον μας είναι εντελώς ακατάλληλοι αφού δεν σκέπτονται καν το έργο που πρέπει να διατελέσουν για το παρόν και το μέλλον του χωριού μας. Είμαι εξαιρετικά θυμωμένος με αυτό που συνέβη με τα τηλέφωνα και που μου ήρθε σαν κερασάκι πάνω στην τούρτα με αυτά που έχω μαζέψει τόσα χρόνια που μένω εδώ, μερικά τα αναφέρετε. Βλέπω απαράδεκτο τον τρόπο που διαχειρίστηκαν το πρόβλημα που απομάκρυνε τον χρόνο επαναφοράς των επικοινωνιών για 48 ολόκληρες ώρες. Ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου αντί να αναλάβει προσωπικά την ευθύνη για γρήγορη επίλυση του σοβαρού προβλήματος προτίμησε να το αναθέσει σε υπάλληλο της υπηρεσίας. Κλασσική δημοσιοϋπαλληλική συμπεριφορά δεν νομίζετε; Το ίδιο ισχύει και για τον ΟΤΕ που ενέργησε με το πάσο του. Πως μπορεί λοιπόν να αλλάξει αυτός ο τόπος όταν βλέπουμε πως τα προβλήματα δεν τα αντιμετωπίζουν σαν να είναι δικά τους αλλά των άλλων δηλαδή των “ξένων”. Μην νομίζεις βέβαια πως και με τα δικά τους τα καταφέρνουν καλύτερα. Φίλε μου καλά κάνεις και προσπαθείς με τον τρόπο σου, αλλά μην περιμένεις καμιά βελτίωση από ανθρώπους που πήραν μια θέση επειδή νομίζουν πως την αξίζουν. Εδώ θα πρέπει να αναρωτηθείς για το πόσο φταίμε κι εμείς οι ίδιοι. Αυτά για την ώρα, θα τα ξαναπούμε Καλή χρονιά με υγεία, θαλεγα και με ελπίδα αλλά εδώ στον τόπο μας φοβάμαι πως την χάσαμε προ πολλού. Ψευδώνυμο Κλέαρχος

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την ολοκληρωμένη ενημέρωση και προσθέτουμε - γιατί να πληρώνουμε την ανυπαρξία τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωστό το φαινόμενο. Η μία υπηρεσία τα ρίχνει στην άλλη και η ζωή συνεχίζεται.Αλίμονο σε εμάς που τα υποφέρουμε αλλά και τα πληρώνουμε.
    Ας είχαμε μυαλό ποιους εκλέγαμε κάθε φορά. Εμείς φταίμε για την κατάντια...και μόνο εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω για την ενημέρωση.Διαπιστώνω για αλλη μια φορά οτι ενεργούν χωρίς κανένα συντονισμό και χωρίς πραγματικό ενδιαφέρον δηλ.στο χαλαρό και περιμενουν πως κάποια στιγμή κάτι θα γίνει.Μπράβο σε εσας και την συζυγό σας που λειτουργήσατε σωστά για ολους εμας του πονεμενους νέοφερμένους κατοικους του βαρναβα.Ξέρετε οι ντόποιοι δεν μας πολυχωνεύουν ετσι οι υπεύθυνοι της κοινότητας δεν σκοτωθηκαν να βρουν γρηγορη λυση αφου το προβλημα ηταν μονο στην περιφερεια του χωριου και οχι στον οικισμο.
    Συμφωνω οτι το προβλημα αυτο μαζι με ολα τα αλλα που γραφετε εχουν κανει την ζωη μας δυσκολη. Κριμα για τον ομορφο αυτο τοπο πουδεν εχει κανενα μελλον ουτε για μας ουτε για τα παιδια μας.οι νοοτροπιες των ντοπιων και των υπευθυνων του δημου δεν προκειται αλλαξουν. πρεπει νατους αλλαξουμε εμεις στις επομενες εκλογες;ασ μην το ξεχασουμε λοιπον οταν ερθει η ωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τολμήσω κι εγώ να μπω στην παρέα των σχολιαστών σας. Παρακολουθώ την ιστοσελίδα σας αρκετό καιρό και διαπιστώνω ότι είσθε η μόνη πηγή ενημέρωσης για εμάς τους νέους (τώρα παλιώσαμε) κατοίκους του Βαρνάβα. Θέλω να ομολογήσω ότι συμφωνώ στα περισσότερα θέματα που θίγεται και ιδιαίτερα αυτά που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη τις υποδομές την ανακύκλωση, τις νοοτροπίες τα αξιοθέατα κλπ., αλλά εδώ έχω να κάνω μια παρατήρηση
    Πως περιμένετε να δείτε κάποια πρόοδο όταν διαπιστώνεται καθημερινά πως οι άνθρωποι αυτοί που διαχειρίζονται το μέλλον μας είναι εντελώς ακατάλληλοι αφού δεν σκέπτονται καν το έργο που πρέπει να διατελέσουν για το παρόν και το μέλλον του χωριού μας.
    Είμαι εξαιρετικά θυμωμένος με αυτό που συνέβη με τα τηλέφωνα και που μου ήρθε σαν κερασάκι πάνω στην τούρτα με αυτά που έχω μαζέψει τόσα χρόνια που μένω εδώ, μερικά τα αναφέρετε.
    Βλέπω απαράδεκτο τον τρόπο που διαχειρίστηκαν το πρόβλημα που απομάκρυνε τον χρόνο επαναφοράς των επικοινωνιών για 48 ολόκληρες ώρες.
    Ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου αντί να αναλάβει προσωπικά την ευθύνη για γρήγορη επίλυση του σοβαρού προβλήματος προτίμησε να το αναθέσει σε υπάλληλο της υπηρεσίας. Κλασσική δημοσιοϋπαλληλική συμπεριφορά δεν νομίζετε; Το ίδιο ισχύει και για τον ΟΤΕ που ενέργησε με το πάσο του.
    Πως μπορεί λοιπόν να αλλάξει αυτός ο τόπος όταν βλέπουμε πως τα προβλήματα δεν τα αντιμετωπίζουν σαν να είναι δικά τους αλλά των άλλων δηλαδή των “ξένων”. Μην νομίζεις βέβαια πως και με τα δικά τους τα καταφέρνουν καλύτερα.
    Φίλε μου καλά κάνεις και προσπαθείς με τον τρόπο σου, αλλά μην περιμένεις καμιά βελτίωση από ανθρώπους που πήραν μια θέση επειδή νομίζουν πως την αξίζουν. Εδώ θα πρέπει να αναρωτηθείς για το πόσο φταίμε κι εμείς οι ίδιοι.
    Αυτά για την ώρα, θα τα ξαναπούμε
    Καλή χρονιά με υγεία, θαλεγα και με ελπίδα αλλά εδώ στον τόπο μας φοβάμαι πως την χάσαμε προ πολλού.
    Ψευδώνυμο
    Κλέαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.