Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΝΕΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΒΑΡΝΑΒΑ.

Βαρνάβας 4 Απριλίου 2008

ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ

ΟΝΟΜΑ: Μιχάλης

ΕΠΙΘΕΤΟ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: Επιχειρηματίας Η/Μ –Συνταξιούχος.

ΚΑΤΟΙΚΟΣ: Βαρνάβα Αττικής – Οικισμός Αγ. Παρασκευής

Για τους λόγους που αναφέρω αναλυτικά στην από 12/10/07 παραίτησή μου (από μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου), και που όπως διαπίστωσα – δυστυχώς- εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι σήμερα και ιδιαίτερα αυτούς που αφορούν την ΜΗ τήρηση και εκπλήρωση των σκοπών και επιδιώξεων του Συλλόγου ήτοι: των άρθρων 1ου,2ου και 3ου, του Καταστατικού, υποβάλλω την παραίτησή μου.

Επιφυλάσσομαι στο μέλλον να επανέλθω, όταν και εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν.

ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑΜΕ & ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΣΑΜΕ, της Κοινωνικής, Πολιτιστικής και Περιβαλλοντικής ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ &ΔΡΑΣΗΣ με ΟΦΈΛΗ για τον τόπο.


untitled.bmp.jpg

Μιχάλης Αποστολόπουλος

ΙΣΤΟΡΙΚΟ - ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.

5 σχόλια:

  1. Είναι κρίμα αξιόλογοι άνθρωποι με δημιουργική δράση, να αποχωρούν.
    Φαίνεται πια ότι ο Σύλλογος είναι βαριά άρρωστος ή και πεθαμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Μιχάλη,
    Διάβασα τους λόγους της παραίτησης σου και είδα ότι έχεις δίκιο και καλά έκανες.
    Πράγματι "το τραίνο σταμάτησε"
    Δεν θα βρούνε άλλον ΚΑΡΒΟΥΝΙΆΡΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΈΝΑ.
    Είμαι και εγώ απογοητευμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω δεν ξερω απο αυτα και εβαλα τον εγκονό μου να γραψει.
    διαβαζω δυο παλια μέλη του Συμβουλιου του Συλλόγου δεν ειναι πια μέλη του συλλόγου.
    Ειναι πολυ σοβαρο. Μου διαβασαν και τους λογους που εφυγαν. αληθια
    τι συλλογο εχουμε.
    εγω κε μιχαλη ηξερα ποσο πολυ τρεχατε και νιαζοσαστε για μας και το συλλογο. λυπαμε πολυ που φυγατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου Μιχάλη,
    διαβάζοντας στο Μπλογκ μένω έκπληκτος τι τράβηξες για να ξυπνήσεις τον Σύλλογο από την νάρκη.
    Επίσης με εντυπωσιάζει η εμπάθεια του κ.Παπαγιαννίδη στο πρόσωπό σου. Τί ρόλο παίζει ο άνθρωπος αυτός δεν ξέρω.Πάντως έχω ακούσει από μέλος του Συμβουλίου τα χειρότερα λόγια γι αυτόν. Πως μπορούνε και είναι μαζί δεν καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπήθηκα που μια μειοψηφία πολύ λίγων μελών καταργείσαι τον αυτοπροσδιορισμό του συλλόγου των "νέων κατοίκων" που ιδρύσαμε στον βαρναβα.
    Αφού δεν ειμαστε πια "νέοι κάτοικοι" που ιδρύσαμε τον σύλλογο για να προωθήσουμε τα συμφέροντα μας στην περιοχή, τι ειμαστε??
    Ακουσα απο κάπου, Πολιτιστικος συλλογος γυναικων βαρναβα Νο2
    αυτό βεβαια ειναι αστείο αλλά βεβαια κάποιοι εχουν ευθύνη.

    κε μιχάλη διαβασα την ιστορία σου που αφησες τον συλλογο και σταματησε το τραινο.Μπορει να εχεις δικιο αλλα Μου φαίνεται οτι και εσύ φταις γιατι τωρα πια δεν υπαρχει καμια σωτηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.