Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Επιστολή παραίτησης της Αντιδημάρχου Μαραθώνα, Δήμητρας Λαμπαρού, με σκληρές εκφράσεις κατά του Ηλία Ψηνάκη και συνεργατών του

Ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 30 Ιουλίου και επίσημα η παραίτηση της Αντιδημάρχου Μαραθώνα Δήμητρας Λαμπαρού, η οποία στην επιστολή της αναφέρει πως νιώθει την ανάγκη να παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας, εξαιτίας της πολύνεκρης τραγωδίας που συνέβη στο Νέο Βουτζά και στο Μάτι την Μαύρη Δευτέρα της 23ης Ιουλίου 2018.

Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης της Δήμητρας Λαμπαρού:

Υποβάλλω την παραίτησή μου από Αντιδήμαρχος Παιδείας Πολιτισμού και Πρόνοιας του Δήμου και δηλώνω ότι διατηρώ τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, θέση την οποία μου έδωσαν οι συμπολίτες μου.
Νιώθω την ανάγκη για λόγους ευθιξίας, να παραιτηθώ, από τη θέση της Αντιδημάρχου εξαιτίας της πολύνεκρης τραγωδίας που συνέβη στον τόπο μου την Μαύρη Δευτέρα της 23ης Ιουλίου 2018.

Νιώθω την ανάγκη να παραιτηθώ εξαιτίας της αχαρακτήριστης συμπεριφοράς του Δημάρχου Μαραθώνα καθώς κατά τη γνώμη μου δεν ανταποκρίθηκε επάξια σε αυτήν την βιβλική καταστροφή και δεν ήταν παρών στο Δημοτικό Συμβούλιο το οποίο ο ίδιος συγκάλεσε, για ένα τόσο σοβαρό θέμα που μας έχει συγκλονίσει όλους. Αυτό κλόνισε την εμπιστοσύνη μου στον άνθρωπο με τον τίτλο του Δημάρχου και με προσέβαλε βαθύτατα σαν μητέρα, γυναίκα, γιατρό.

Άλλος ένα λόγος είναι η ασέβεια στην μνήμη των νεκρών και η απρεπής συμπεριφορά προς τους πληγέντες, των ειδικών συνεργατών του Δημάρχου και ειδικά της Γενικής Γραμματέως του Δημάρχου (ή αλλιώς η κυρία Δήμαρχος) καθώς έμειναν απαθείς στις καρέκλες τους.

Αυτοί που δεν σεβάστηκαν ποτέ το ψωμί που τρώνε από τον τόπο μας.

Αλλά παραγκωνίζουν μονίμως τους αιρετούς που είναι η φωνή του λαού του ευρύτερου Δήμου Μαραθώνα και πολλές φορές η ίδια ανάρμοστη συμπεριφορά γίνεται και προς τους εργαζόμενους του Δήμου αλλά κυρίως προς τους συνδημότες μου.

Ηταν μια δύσκολη απόφαση να παραιτηθώ, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια που ήμουν σε αυτήν την θέση, έγιναν σημαντικά έργα στο Δήμο μας, αλλά κρινόμαστε από τις δύσκολες αποφάσεις που παίρνουμε.

Συγκεκριμένα δημιουργήθηκε το Γραφείο Παιδείας, πραγματοποιήθηκε αναβάθμιση των σχολικών μονάδων, έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες για την ανέγερση νέων σχολείων του Δήμου μας και για την μίσθωση νέων σχολικών μονάδων.
Δημιουργήθηκαν δομές όπως τα Κοινωνικά Φροντιστήρια, το Κοινωνικό Παντοπωλείο, το Κοινωνικό Φαρμακείο, το Κέντρο Κοινότητας τα οποία εξυπηρετούν καθημερινά συμπολίτες μας.

Την νύχτα της Μαύρης Δευτέρας της 23ης Ιουλίου δημιουργήθηκε στο Πολιτιστικό Πάρκο του Δήμου μας κέντρο συλλογής τροφίμων, ρούχων και είδη πρώτης ανάγκης για τους πληγέντες του Δήμου μας.

Είναι αξιοσημείωτη η προσφορά των εθελοντών και η αλληλεγγύη από όλο των κόσμο.

Δεν εγκαταλείπω κανένα πλοίο, είμαι διαρκώς δίπλα στους ανθρώπους που επλήγησαν και προσφέρω τις υπηρεσίες μου είτε με την ιατρική ιδιότητα είτε με την εθελοντική δράση. Θα κάνω οτιδήποτε προκειμένου να βρουν παρηγοριά οι καρδιές που ράγισαν.

Θα συνεχίσω να παρακολουθώ την εξέλιξη όλων των θεμάτων Παιδείας και Πρόνοιας και θα συνεργαστώ με όλους όσους επιθυμούν το κοινό καλό αυτού του τόπου, με τον ίδιο ζήλο. Θα συνεχίζω να κάνω πράξη την εντολή που μου έδωσαν με την ψήφο τους οι συνδημότες μου.

Είμαι ένας νέος άνθρωπος με όραμα, καθαρός, με γνώσεις, με αγάπη για τον τόπο μου.

Δεν είναι του χαρακτήρα μου να απαντώ yes master σε οποιονδήποτε.

Έχω γνώμη και άποψη δική μου.

Ακέραιη λοιπόν, παραδίδω μόνο την καρέκλα που μου έδωσε ο Δήμαρχος και κρατώ την εντολή που μου έδωσαν οι συμπολίτες μου με την ψήφο τους.

Δήμητρα Λαμπαρού
Δημοτική Σύμβουλος Μαραθώνα

 https://www.dimotisnews.gr
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.