Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Ρ. ΔΟΥΡΟΥ ... Δρ Τζέκιλ και κ. Χάιντ>>>για τον ΧΥΤΑ Γραμματικού Μαραθώνα

 «H Δούρου θα χωροθετήσει και κανονίστε να είστε με τις μαύρες σημαίες. Εγώ θα είμαι απέναντι», λέει η ίδια η περιφερειάρχης Αττικής


 «H Δούρου θα χωροθετήσει και κανονίστε να είστε με τις μαύρες σημαίες. Εγώ θα είμαι απέναντι», λέει η ίδια η περιφερειάρχης Αττικής   

Το γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ημέρες, βίντεο με την περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου, να μιλά για τον ΧΥΤΥ στο Γραμματικό.


Η περιφερειάρχης, σε έντονο ύφος, ξεκαθαρίζει στην ομιλία της ότι, ο ΧΥΤΥ στο Γραμματικό θα ανοίξει.

«Το Γραμματικό θα ανοίξει και θα ανοίξουν και άλλα τέσσερα», λέει η κυρία Δούρου και συμπληρώνει, «τελεία, παύλα, παρένθεση», για να προσθέσει ότι «η Δούρου θα χωροθετήσει και κανονίστε να είστε με τις μαύρες σημαίες. Εγώ θα είμαι απέναντι».
---
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.