Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΤΑΣΗΣ: Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνω εξαρτώμενος… (απάντηση στον Δημητρη Βελτανιώτη)

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του Προέδρου Δημοτικής Κοινότητας Καπανδριτίου, κ. Μιχάλη Ντάση:
Επειδή όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος…
Είναι τεράστια η ευθύνη για όσα δεν έκανες και για όσα θα έπρεπε να είχες κάνει σαν διορισμένος Αντιδήμαρχος της δημοτικής κοινότητας Καπανδριτίου για την παραμονή του Αστυνομικού Τμήματος και του Τμήματος Ασφαλείας Καπανδριτίου.
Που ήσουν όταν εγώ μάζευα υπογραφές ;;;;
Φυσικά και είχαν προηγηθεί από μέρος μου συναντήσεις με βουλευτές όλων τών κομμάτων και κύριως με αυτών της κυβέρνησης.

Μήπως οι απόντες των πραγματικών και μεγάλων προβλημάτων θα πρέπει να σιωπούν……
Εγώ προσωπικά πήγα σε όλους τους αρμόδιους τις 2.700 υπογραφές που εκφράζουν την βούληση των κατοίκων. Προς ενημέρωση σας κ.Βελτανιώτη, αυτό το νούμερο δεν συλλέγεται ούτε απο καφετέριες ούτε απο βολεμένους σε καναπέδες…
Το γεγονός ότι «συνέβαλες «με τον μηχανισμό και το προσωπικό της κοινότητας στην μετακόμιση του Αστυνομικού Τμήματος και του Τμήματος Ασφαλείας Καπανδριτίου σου καταλογίζει και τις ευθύνες.
Οι παλαιάς κοπής πολιτικοί θα πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι το 2017 θα πρέπει να ξεπεράσουν τις  ιδιοτελείς πελατειακές σχέσεις & να εργαζόμαστε με ομόνοια, εντιμότητα, δικαιοσύνη, ισότητα και διαφάνεια προς όλους τους δημότες μας.
Εχω εκλεγεί για να έχω λόγο, προσωπική άποψη και αυτό επιβάλλει και η συνείδηση μου.
Επειδή λόγω εξουσίας, εσυ έχεις το μαχαίρι και το καρπούζι κόβοντας και μοιράζοντας κατά βούληση, γνωρίζεις πολυ καλά τι ισχύει αναφορικά με το θέμα της υποτιθέμενης πάγιας εντολής. Σου υπενθυμίζω οτι κατα την διάρκεια του προηγούμενου έτους χρειάστηκε να καλύψω με δικα μου έξοδα τρία τιμολόγια που από δική σου υπαιτιότητα δεν πληρώθηκαν. Για τον λόγο αυτο σου αναφέρω οτι δεν προτίθεμαι εφεξής να κάνω καμία χρηση της πάγιας-παγίδας. Σε καμία περίπτωση δεν θα γίνω εξαρτώμενος, είμαι εκλεγμένος και όχι διορισμένος συνεπώς ​έχω να λογοδοτήσω μόνο στούς συγχωριανούς μου.
Γιατί λοιπόν κλειδωσατε το γραφείο του πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Καπανδριτίου?
Γιατί η πρόσβαση του προέδρου πρός την κοινότητα δεν είναι επιθυμητή αλλάζοντας την κλειδαριά στον προθάλαμο που είναι η γραμματεία και το ΚΕΠ?
Γιατί από θέση εξουσίας έχεις δώσει εντολή στο προσωπικό της κοινότητας να μην συνεργάζεται με τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας ?
Γιατί τέλος πάντων δεν μπορώ να εργαστώ ως εκλεγμένος πρόεδρος απρόσκοπτα για το κοινό όφελος?
Δεν με ενδιαφέρει το γραφείο αλλα αυτές είναι πολιτικές της δεκαετίας του 1950 που θυμίζουν καρεκλοκένταυρους που προσπαθούν να γατζωθούν στην εξουσία.
Προσπαθώ να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου έδειξε ο κόσμος με υπομονή, επιμονή και συνέπεια.
Πραγματικά πιστεύω ότι μπορώ να κάνω πολλά πράγματα χωρίς να ξοδέψω ούτε ένα ευρώ δημοσίου χρήματος.
Προσωπική μου επιδίωξη δεν ήταν ποτέ η προβολή μου αλλά η ανάδειξη και η αναβάθμιση του τόπου μας!!! 
Υ.Γ. σε ενημερώνω Αντιδήμαρχε κ.Βελτανιώτη ότι έχω ενημερωθεί πως υπάρχει μεθόδευση για την απομάκρυνση και της  Πολεοδομίας από το Καπανδρίτι…
Ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Καπανδριτίου
Μιχάλης Ντάσης

Διαβάστε ακόμα: 

Ηχηρή απάντηση Δ. Βελτανιώτη στον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου της Δημοτικής Ενότητας Καπανδριτίου του Δήμου Ωρωπού

Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.