Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Διαβάστε το Γράμμα του Μετανάστη Παππού του Τραμπ που Παρακαλεί να μην Απελαθεί

«Γιατί θα πρέπει να απελαθούμε; Αυτό είναι πολύ, πολύ δύσκολο για μια οικογένεια».

Τον Νοέμβριο, μια γερμανική εφημερίδα, ανακάλυψε μια παλιά επιστολή από το 1905. Είχε γραφτεί από τον παππού του Donald Trump, Friedrich. Είναι μια επιστολή στην οποία ο πρόγονος του Προέδρου των ΗΠΑ παρακαλούσε τις γερμανικές αρχές να μην τον απελάσουν. Η χειρόγραφη επιστολή -αρχικά στα γερμανικά- έχει πλέον μεταφραστεί και δημοσιευτεί στο τελευταίο τεύχος του Harper.
Ο Friedrich  Trump μετανάστευσε στις ΗΠΑ από τη βαυαρική πόλη Kallstadt, το 1885, σε ηλικία 16 ετών. Εφυγε από τη χώρα παράνομα παρακάμπτοντας την υποχρεωτική στρατιωτική θητεία του στη Γερμανία (οικεία πρακτική για την οικογένεια). Με αυτήν την κίνηση, ρίσκαρε την ιθαγένειά του. Αργότερα έγινε πολίτης των ΗΠΑ, όπου έκανε την τύχη του ανοίγοντας οίκους ανοχής και μπαρ.
Ο Trump επέστρεψε στην πατρίδα του στις αρχές της δεκαετίας του 1900. Λόγω όμως της παράκαμψης της θητείας του, αποφασίστηκε πως θα απελαθεί. Στην επιστολή, που απευθύνεται στον Πρίγκιπα Luitpold της Βαυαρίας, ο Friedrich εκλιπαρεί να μην απελαθεί.
«Γιατί θα πρέπει να απελαθούμε; Αυτό είναι πολύ, πολύ δύσκολο για μια οικογένεια», έγραφε ο Trump.
Η επιστολή δεν τον βοήθησε. Ο πρίγκιπας δεν πείστηκε, αφού η ιστορία λέει ότι ο Trump επέστρεψε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέσα στον 20ό αιώνα, το γενεαλογικό του δέντρο μεγάλωσε και οι απόγονοί του μόλις μπήκαν στον Λευκό Οίκο. Θα ήταν διαφορετικό το πολιτικό κλίμα του 2017, αν ο πρίγκιπας με αυτό το υπέροχο μούσι, είχε κάνει δεκτό το αίτημα του Friedrich, το 1905; Ας μην ποντάρουμε πολύ σε αυτό.
Η επιστολή:
Ισχυρέ και πανάγαθε κύριε,

Γεννήθηκα στο Kallstadt στις 14 Μαρτίου του 1869. Οι γονείς μου ήταν ειλικρινείς, απλοί, ευσεβείς εργαζομένοι ενός αμπελώνα. Μου έμαθαν την σημασία του καλού, την επιμέλεια, την ευσέβεια, την τακτική φοίτηση στο σχολείο, την εκκλησία και την απόλυτη υπακοή προς την υψηλή αρχή.

Το 1885, στο δέκατο έκτο έτος της ζωής μου, μετανάστευσα. Στην Αμερική αφιερώθηκα στην επιχείρησή μου με επιμέλεια, διακριτικότητα και σύνεση. Η ευλογία του Θεού ήταν μαζί μου και έγινα πλούσιος. Απέκτησα την αμερικανική υπηκοότητα το 1892. Το 1902 γνώρισα τη σύζυγό μου. Δυστυχώς, δεν μπορούσε να ανεχθεί το κλίμα στη Νέα Υόρκη, και επέστρεψα με την οικογένειά μου πίσω στην Kallstadt.

Η μητέρα μου ήταν ευτυχής να δει τον γιο της να επιστρέφει. Ξέρει τώρα ότι θα αναλάβει τη φροντίδα της στα γηρατειά της.

Αλλά ήρθαμε αντιμέτωποι με την είδηση ότι το Ύπατο Βασιλικό Υπουργείο του κράτους αποφάσισε ότι πρέπει να αφήσουμε τη διαμονή μας στο Βασίλειο της Βαυαρίας. Έχουμε παραλύσει από τον φόβο. Η ευτυχισμένη οικογενειακή μας ζωή είχε αμαυρωθεί. Η γυναίκα μου έχει αγχωθεί, το παιδί μου έχει αρρωστήσει.

Γιατί θα πρέπει να απελαθούμε; Αυτό είναι πολύ, πολύ δύσκολο για μια οικογένεια. Τι θα σκεφτούν οι συμπολίτες μας, όταν δουν αυτήν την αδικία να τελείται; Για να μην αναφέρουμε τις μεγάλες υλικές απώλειες που θα συνεπαγόταν αυτή η απόφαση.

Σε αυτήν την επείγουσα κατάσταση, δεν έχω καμία άλλη επιλογή από το στραφώ σε εσάς λατρεμένε, ευγενή, σοφέ, κυβερνήτη μας. Η Βασιλική Υψηλότητά σας, ας ακούσει το ταπεινό αίτημά μου και ας επιτρέψει στον αιτούντα να παραμείνει στο πιο ευγενές βασίλειο, αυτό της Βαυαρίας.

Ταπεινός και υπάκουος,
Friedrich Trump

Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.