Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Πρόσκληση Λαμπαρού για συνάντηση την Πέμπτη με την Ένωση Γονέων και τα ΔΣ των Συλλόγων Γονέων Μαραθώνα

Η παραλαβή της Αντιδημαρχίας μου στον Δήμο στα κρίσιμα θέματα Παιδείας, συμπίπτει με την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2016-2017.
Είναι λοιπόν μια ευκαιρία για όλους μας να θεμελιώσουμε μια καινούρια σχέση μεταξύ της Δημοτικής Αρχής και των Συλλόγων που εκπροσωπούν τα συμφέροντα των μαθητών, παρά τις υπάρχουσες κοινωνικές αντιξοότητες και τις οικονομικές δυσκολίες όλων.

Η καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης, η αποκατάσταση των προβλημάτων και η προοπτική αναβάθμισης των υπηρεσιών του Δήμου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, αποτελούν πρωταρχικό μου μέλημα. Στη γραμμή αυτή επιθυμώ να σας έχω δίπλα μου προκειμένου να εντοπίσουμε τα προβλήματα, να δώσουμε τις προτεραιότητες και να συνδιαμορφώσουμε τις προοπτικές.
Σαν πρώτο βήμα παρακαλώ την Ένωση Γονέων καθώς και τα Δοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων γονέων του Δήμου Μαραθώνα την ΠΕΜΠΤΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2016 στο γραφείο της Ένωσης στο Γυμνάσιο Μαραθώνα να ζητήσουμε για τα προβλήματα, να εξετάσουμε ορισμένες λύσεις και παρεμβάσεις που μπορούν να καρποφορήσουν και να καταγράψουμε τις προσδοκίες σε μια μακροπρόθεσμη βάση.
Θέλω να σας βεβαιώσω ότι είμαι δίπλα σας όχι μόνο δίνοντας λύσεις στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς μου, αλλά και σε όλους τους δίκαιους αγώνες σας.
Αντιδήμαρχος Παιδείας & Πολιτισμού Μαραθώνα
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.