Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Επιστολή διαμαρτυρίας κ. Άννα Λάμπρου- Σωτήρχου και Επίσημο Δελτίο Τύπου απο Γραφείο Δημάρχου Μαραθώνος

Επιστολή διαμαρτυρίας κ. Άννα Λάμπρου- Σωτήρχου και Επίσημο Δελτίο Τύπου απο Γραφείο Δημάρχου Μαραθώνος-Επιστολή διαμαρτυρίας καθώς και το δελτίου τύπου της κ. Άννα Λάμπρου- Σωτήρχου
 Η κ. Άννα Λάμπρου- Σωτήρχου ως νέα Δ/ντρια της Διεύθυνσης Καθαριότητας Ανακύκλωσης Περιβάλλοντος Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών του Δήμου Μαραθώνος κοινοποίησε προς ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων, αλλά και για την αποκατάσταση της αλήθειας, επιστολή διαμαρτυρίας καθώς και το δελτίου τύπου που της δόθηκε από το γραφείο δημάρχου Η. Ψηνάκη. Δημοσιεύουμε τα συγκεκριμένα έγγραφα....

Νέα Μάκρη, 15-07-2016
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ταχ.Δ/νση Οινόης 6
Τ.Κ. 190 07 Μαραθώνας
Προς: Δήμαρχο Μαραθώνα
κ.Ηλία Ψηνάκη
Κοιν.
1.Αθανάσιο Γεωργούντζο
Γενικό Γραμματέα
2.Πρόεδρο και Μέλη
Δημοτικού Συμβουλίου
3.Αντιδήμαρχο Δικτύων
& Καθημερινότητας
κ Ζούρο Γεώργιο

ΘΕΜΑ: Επιστολή Διαμαρτυρίας
Αξιότιμε κ.Δήμαρχε,
Σε συνέχεια της συναντήσεως στο Δημαρχείο της Νέας Μάκρης την 12-7-2016, κατά την διάρκεια της οποίας, αφού μου εκθέσατε το πασιφανές μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Δήμoς μας στην αποκομιδή κλαδιών και απορριμμάτων, ιδιαιτέρως δε μετά την αποχώρηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης , μου ζητήσατε την συνδρομή μου δια της μετακίνησης μου από την Διεύθυνση Οικονομικών στην Διεύθυνση Καθαριότητας για χρονικό διάστημα 5μηνών , ώστε από κοινού με τον κ.Ζούρο Γεώργιο αλλά και εσάς προσωπικά να αποκαταστήσουμε και να βελτιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την καθαριότητα στον Καλλικρατικό μας Δήμο, παρέχοντας τις υπηρεσίες για τις οποίες ο δημότης καταβάλει τα αντίστοιχα τέλη. Κατηγορηματικά τόσο σε εμένα όσο και στον κ. Ζούρο αναφέρατε ότι η θητεία μας στην Δ/νση Οικονομικών ήταν απολύτως επιτυχημένη και εξ’ αυτού του λόγου θεωρείται ότι μόνο «το επιτυχημένου δίδυμο Ζούρου – Σωτήρχου» θα μπορούσε στην παρούσα φάση να αναλάβει την καθαριότητα του Δήμου.
Κατανοώντας πλήρως το πρόβλημα καθώς επίσης και το αναντίρρητο δικαίωμά σας στην τοποθέτηση όλων των θέσεων του προσωπικού και βεβαίως των Διευθυντών, αφού σας εξήγησα τις δυσκολίες της μετακίνησης του προϊσταμένου Δ/νσης οικονομικών και εκκαθαριστή του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων, την παρούσα χρονική περίοδο( σύνταξη σχεδίου προυπ/σμου, αρχείων μισθοδοσίας στην ΕΑΠ, εν εξελίξει ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί , πιστοποίηση στον κόμβο διαλειτουργικότητας, τράπεζες ,ηλεκτρονικές πληρωμές κλπ) ,σας ανέφερα ότι είμαι στην διάθεσή σας να προσφέρω τις υπηρεσίες μου όπου εσείς κρίνεται ότι είναι καλύτερα για τον Δήμο μας.

Με έκπληξη το απόγευμα της ιδίας ημέρας 12-7-2016 και ενώ βρισκόμουν ακόμη στο Δημαρχείο και συγκεκριμένα στο Τμήμα Λογιστηρίου με τις συναδέλφους του τμήματος προκειμένου να ολοκληρωθούν εργασίες της ημέρας, πληροφορήθηκα τόσο εγώ όσο και οι συνάδελφοι ότι από τάχα «ανώνυμες δημοσιογραφικές πηγές» ο εκδότης της εφημερίδας «Δημότης Ανατολικής Αττικής», είχε αναρτήσει, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία «ο Δήμαρχος Μαραθώνα αποφάσισε την αποδοχή της παραίτησης του αντιδημάρχου Οικονομικών κ.Κοροβέση και την απομάκρυνση της διευθύντριας οικονομικών κ.΄Αννας Σωτήρχου-Λάμπρου. Μείνετε συντονισμένοι……»

Αμέσως επικοινώνησα μαζί σας μέσω των υπηρεσιακών τηλεφώνων, απορημένη και διαμαρτυρόμενη για τα υπονοούμενα που αφήνει η ανακοίνωση προς το πρόσωπό μου, περί «απομάκρυνσης» και τα οποία καμία σχέση δεν είχαν με τα όσα ο ίδιος πριν από μερικές ώρες μου είχατε πει για το έργο που προσέφερα στην Δ/νση Οικονομικών. Εν συνεχεία και κατόπιν δική σας έρευνας αλλά και συνεργάτη σας ο οποίος σας επιβεβαίωσε το δημοσίευμα ,με διαβεβαιώσατε ότι πρόκειται περί λάθους που δεν οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα , ούτε ήταν εις γνώση σας και ότι άμεσα θα εκδίδατε δελτίο τύπου για την αποκατάσταση της αλήθειας, ότι πρόκειται για μετακίνηση για συγκεκριμένο σκοπό και όχι για απομάκρυνση και ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ ούτε να προβώ σε κάποια ανακοίνωση.
Όμως μέχρι και σήμερα ,15/7/2016 και ώρα 09:20 αν και μου κοινοποιήσατε το Δελτίο Τύπου σας με ημερομηνία 14/07/2016 ,κανένα δελτίο τύπου δεν έχει αναρτηθεί στην συγκεκριμένη εφημερίδα ή στο ηλεκτρονικό προφίλ του εκδότη της και κυρίως στο δικό σας προφίλ, τουναντίον συνεχίζεται να αναπαράγεται σε όλες τις τοπικές εφημερίδες, τα μπλοκ και στο προφίλ Ilias Psinakis Δημόσιο πρόσωπο, η είδηση που φέρεται να προέρχεται από εσάς, περί απομάκρυνσής μου και «ξηλώματος» αφήνοντας αδιόρατα και αδιευκρίνιστα υπονοούμενα , προς το πρόσωπό μου, θίγοντας την υπόληψή μου τόσο ως υπαλλήλου όσο και ως προσωπικότητας που ζω με την οικογένεια μου και εργάζομαι στον τόπο μου επί σειρά ετών, με αποτέλεσμα τόσο εγώ όσο και οικεία προς εμένα πρόσωπα να δεχόμαστε πλήθος τηλεφωνημάτων και ερωτημάτων. Θα ήθελα να σας επισημάνω μάλιστα ότι τα υπονοούμενα, περί «απομάκρυνσης» και «ξηλώματος», έρχονται εκ διαμέτρου αντίθετα με τα όσα ο ίδιος αναφέρατε για την επιτυχή και διαφανή λειτουργία της Δ/νσης Οικονομικών κατά την πρόσφατη Δημόσια Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβούλιου για τον απολογισμό πεπραγμένων 2015, αλλά και με όσα επαινετικά σχόλια έχετε κάνει για το πρόσωπό μου και την υπηρεσιακή μου παρουσία πλείστες φορές σε δημόσιες τοποθετήσεις σας, αλλά και κατά την παρουσίαση μου από εσάς, στους συναδέλφους με την ανάληψη των νέων καθηκόντων μου την 14/7/2016 παρουσία και του. Αντιδημάρχου κ.Ζούρου και για τα οποία θερμά, σας ευχαριστώ.
Επειδή θεωρώ ότι οι συγκεκριμένες δημοσιεύσεις και οι μεθοδευμένες διαρροές, για τις οποίες με διαβεβαιώσατε ότι ουδεμία σχέση ή γνώση είχατε, είναι εσφαλμένες, άδικες , αναληθείς, ψευδείς και συκοφαντικές, αναφορικά με το πρόσωπό μου, παρακαλώ όπως άμεσα δώσετε τις απαιτούμενες διευκρινήσεις, προκειμένου απρόσκοπτα να επιτελέσω το έργο που μου αναθέσατε.. Επιφυλασσόμενη παντός νομίμου δικαιώματος μου
Μετά τιμής
Άννα Λάμπρου- Σωτήρχου
Προϊσταμένη Διεύθυνσης
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Μαραθώνας, 14/07/2016
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Δ/νση: Λ. Μαραθώνος 104,
Νέα Μάκρη 19005
Τηλ.: +30 22943 20526-7
Fax: +30 22943 20555
Email: mayor@marathon.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Δήμαρχος Μαραθώνος κ. Ηλίας Ψηνάκης ανακοινώνει:
Την τοποθέτηση του κου Γεωργίου Ζούρου ως Αντιδημάρχου Δικτύων και Καθημερινότητας του Δήμου Μαραθώνος από 13/07/2016 έως 31/12/2016 (Αριθμός Απόφασης Δημάρχου: 673/2016)
και
Την τοποθέτηση του κου Βασιλείου Τσουπρά ως Αντιδημάρχου Οικονομικής Διαχείρισης και Διαφάνειας του Δήμου Μαραθώνος από 13/07/2016 έως 31/03/2017 (Αριθμός Απόφασης Δημάρχου: 671/2016)
Επίσης ανακοινώνει:
Την τοποθέτηση της κας Άννας Σωτήρχου-Λάμπρου ως Προϊσταμένη Διεύθυνσης Καθαριότητας Ανακύκλωσης Περιβάλλοντος Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών του Δήμου Μαραθώνος (Αριθμός Απόφασης Γενικού Γραμματέα: 669/2016)
και
Την τοποθέτηση του κου Θωμά Χαλυβδόπουλου ως Προϊστάμενου Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος (Αριθμός Απόφασης Γενικού Γραμματέα: 675/2016).
Όσο δε για τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών σχετικά με τις ως άνω αλλαγές είναι αποκυήματα της φαντασίας αυτών που τα υπογράφουν και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.