Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

ΚΥΡ. ΓΚΙΚΑΣ: Πως σου το είπε Λιάκου μου η Δούρου ??

Σου τηλεφώνησε και της είπες Λιάκο μου πως είσαι σε ένα Ξερονήσι, και πως πριν λίγο ήσουν στη Μύκονο ??
Και εκείνη τι σου είπε ???
"Τσακίσου και έλα στο Δήμο σου γιατί καίγεται ?"
Και ΕΣΥ Τσακίστηκες και ήρθες στο Δήμο Μαραθώνα !!
Ως τι άραγε ?? Ως Τουρίστας ή ως Κάτοικος ???...

Γιατί ως Δήμαρχος Χλομό το βλέπω !!!
Δηλαδή Λιάκο μου η Δούρου έπρεπε να σου τηλεφώνησει ??? Δεν ντρέπεσαι που το ΛΕΣ ??
Αν σου έλεγε η Δούρου να έβγαζες τα ρούχα σου και να έτρεχες θα το έκανες Λιάκο μου ???
Ό,τι θέλει σε κάνει η Δούρου Λιάκο μου ???
ΕΣΥ γνώμη ΔΕΝ έχεις Λιάκο μου ????
ΥΓ-- Μου θυμίζεις κάτι πιτσιρίκια Λιάκο μου όταν παίζαμε κρυφτό και δεν το είχανε πει στους γονείς τους, και εκείνοι τους ψάχνανε... Το λοιπόν οι μανάδες έτρωγαν το κόσμο να βρουν τα παιδιά τους.. Κάποιοι άκουγαν τις φωνές τους και μας το μετέφεραν... "Σε ψάχνει η ΜΑΝΑ  ΣΟΥ, ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ"... 
Λιάκο ΜΟΥ !!! Να κρατήσω την τελευταία ΦΡΑΣΗ ?? "Να τσακιστείς και να πας ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ"..... !!! 
Ο,ΤΙ θέλει Σε κάνει η ΔΟΥΡΟΥ ΛΙΑΚΟ ΜΟΥ ????????

Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.