Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ωραίος ο αλτρουισμός σου Δήμαρχε αλλά θα ήταν γνήσιος αν είχες λύσει πρώτα τα σοβαρότατα προβλήματα του δήμου σου! Οι δημότες σου στενάζουν.

Αυτά είναι δουλειά της πολιτείας των εθελοντικών οργανώσεων και της εκκλησίας. Τα υπόλοιπα εκ του πονηρού..... και το ξέρουμε.

·  iliaspsinakis Ο Δημαρχος Λεσβου Σ.Γαληνος μου ζήτησε βοήθεια στα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει.Θελω να ευχαριστησω Δημόσια τον Γ Μπουταρη που με ένα μου τηλ 1λεπτου ευαισθητοποιήθηκε και θα δώσει τα απορρημματοφορα που θα μου παραχωρούσε για τον Μαραθωνα στην Λεσβο.Οι ανάγκες στην Λεσβο ειναι παρα πολλές !
Ρουχα τρόφιμα φάρμακα χημικές τουαλέτες κλπ.Οποίος μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την κρίσιμη κατάσταση των κατοίκων της ΛΕΣΒΟΥ και των προσφύγων πριν ειναι αργα θα ήμουν υπόχρεος !!!
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο Δημαρχειο Μαραθωνα 📞2294320502 ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.