Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

"ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ", ή ΒΑΡΝΑΒΙΩΤΗ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ

ΣΧΌΛΙΑ: Και ενώ ο Δήμος έχει βουλιάξει, κάποιοι θα "μπορούσαν" να μας σώσουν όπως ίσως και εγώ, κατόπιν εορτής.
Του Γ. Κόλλια
 «Το χωριό βουλιάζει…Κάνε κάτι… Από σένα περιμένουμε…»
Είναι κάτι που το τελευταίο διάστημα ακούω συχνά. Σε διάφορες παραλλαγές, αλλά με την ίδια επωδό: «κάνε κάτι…». Τελευταία μάλιστα το άκουσα και από υποψήφιο σύμβουλο του… Ψηνάκη!

Στην αρχή, για να είμαι ειλικρινής, νόμισα ότι μου έκαναν πλάκα. Αλλά, κάποια στιγμή, διαπίστωσα ότι μιλούν σοβαρά! Κι επειδή συνεχίζεται αυτό το καλαμπούρι, οφείλω να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα.
Στις εκλογές οι πολίτες επιλέγουν αυτούς που κρίνουν ικανούς να διοικήσουν και να επιλύσουν προβλήματα. Ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε.
Και η «σειρά κατάταξης» βγαίνει με τους ψήφους που ο καθένας υποψήφιος θα πάρει. Που σημαίνει ότι αυτός που παίρνει τους περισσότερους ψήφους είναι ο –κατά τους πολίτες- ικανότερος και αποτελεσματικότερος, ο επόμενος είναι ο λιγότερο ικανός και ούτω καθεξής, μέχρι να φτάσουμε στους τελευταίους που θεωρούνται ανίκανοι. Ή μήπως δεν είναι έτσι;
Ειδικά στις τελευταίες εκλογές, που το μέγεθος του Βαρνάβα δεν μπορούσε να επηρεάσει την εκλογή Δημάρχου, ή την επηρέαζε ελάχιστα, η κρίσιμη επιλογή ήταν για το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα.
Γι΄ αυτό και προσωπικά έθεσα υποψηφιότητα για το Τοπικό Συμβούλιο κι όχι για το Δημοτικό, παρά το ότι πιέστηκα πολύ.
Και οι πολίτες ψήφισαν. Κι οι υποψήφιοι έλαβαν. Οι επιλογές ξεκάθαρες:
ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΟΥΛΑ 241 ψήφοι
ΣΤΡΑΤΙΚΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ 218 ψήφοι
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 187 ψήφοι
ΤΣΙΜΙΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 136 ψήφοι
ΠΕΤΡΑΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 59 ψήφοι
………
ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ      40 ψήφοι
Οι 1400 ψηφοφόροι του Βαρνάβα έκριναν τελείως ακατάλληλο τον Γιώργο Κόλλια να διοικήσει την Τοπική Κοινότητα Βαρνάβα του Δήμου Μαραθώνα. Του φώναξαν στα μούτρα, με λίγα λόγια, «που πας ρε Καραμήτρο», του ξεκαθάρισαν «εδώ έχουμε ένα κάρο ικανούς και νέους, κάτσε στην γωνία σου».
Μάλιστα αν από τους ψήφους που πήρα εξαιρέσει κανείς την στενή οικογένειά μου και τους κολλητούς φίλους, ζήτημα είναι αν ΔΕΚΑ πολίτες του Βαρνάβα πίστεψαν ότι μπορώ να αντιμετωπίσω τα προβλήματα του τόπου αποτελεσματικά. Και – πιστέψτε με -  δεν είναι κανένας από αυτούς τους 10 που μου ζητά να «παρέμβω» για την «σωτηρία του τόπου».
Δεν έχω καμία πικρία για το αποτέλεσμα, το οποίο,  δυστυχώς,  συνέπεσε και με μια τραγική περίοδο της ζωής μου, γιατί τόσα χρόνια στα κοινά έχω μάθει και να χάνω. Όμως αποτελεί πρόκληση προς το πρόσωπό μου η όποια παρότρυνση για ενεργή ανάμιξη στα κοινά του τόπου, από ανθρώπους, που με την ψήφο τους, έφεραν το αποτέλεσμα που υπάρχει σήμερα και το οποίο –αν κρίνω από τα όσα λένε- δεν τους αρέσει.
Αγαπητοί συμπολίτες μου σας εκτιμώ, σας τιμώ και σας σέβομαι, αλλά έχετε κάνει τις επιλογές σας και πλέον απευθυνθείτε προς τα πρόσωπα που επιλέξατε και ζητείστε τους να ενεργοποιηθούν επιτέλους, να σοβαρευτούν και να ασχοληθούν σοβαρά με τα προβλήματα του Βαρνάβα, αντί να αλληλοϋπονομεύονται και να αλληλοκατηγορούνται κάποιοι και κάποιοι άλλοι να αδιαφορούν πλήρως.
Ως ενεργός πολίτης θα παρεμβαίνω στα τοπικά και δημοτικά δρώμενα, όταν διακυβεύονται συμφέροντα του τόπου από την ανικανότητα των διοικούντων, όταν κινδυνεύουν να χαθούν σημαντικές ευκαιρίες για το  χωριό μας, όταν υπάρχουν κοινωνικές πρωτοβουλίες που δεν στηρίζονται από την τοπική αρχή και γενικά όποτε κρίνω ότι έχω λόγο, με βάση τις αρχές μου και τις αξίες μου. Και τέτοιες πρωτοβουλίες θα δείτε πολύ σύντομα να αναπτύσσονται, από μέρους μου.
Πιέστε, λοιπόν, αγαπητοί συντοπίτες μου, τους ανθρώπους που αποτελούν επιλογές σας  κι αφήστε τον Γιώργο τον Κόλλια στην μοναχική γωνιά του, που εσείς τον βάλατε,  να «χτυπά» όταν κι όποτε αυτός κρίνει, ως ελεύθερος σκοπευτής.
Γι όσο ακόμη καιρό θα μπορεί…..
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

1 σχόλιο:

  1. Πολύ σωστά Γιώργο μου, αλλά παραμελείς να πεις ότι εδώ ολόκληρος Δήμος έχει στην κυριολεξία βουλιάξει, εσύ μιλάς για τον Βαρνάβα. Είναι δικαιολογημένα αυτά που λες? Πες μας όμως αληθινά, λεφτά εσύ από την τσέπη σου θα έβαζες για να κινηθεί κάπως η κοινότητα??? Δεν νομίζω.
    Με εντυπωσιάζει όμως που πήρες μόνο 40 ψήφους. Τόση απαξίωση δα δεν την περίμενα. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.