Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Επίστολή της Βιργινίας Μάρκου στον «ΔΗΜΟΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ»

Κύριε Κοντογεώργο,
Αγαπητέ Γιάννη,
Με πληροφορούν ότι εδώ και αρκετές μέρες, ασχολείσαι επισταμένως -θα έλεγα- με την ταπεινότητά μου, και με αφορμή την υποψηφιότητά μου, για τη θέση του Συμπαραστάτη του Δημότη Δήμου Μαραθώνα.
Ετσι και αλλιώς -κυρίως δε- από τη στιγμή που υπήρξαμε συνεργάτες από το 2006 θα περίμενα να ζητήσεις και τη δική μου άποψη, για τα τεκταινόμενα που με αφορούν, πέραν των πληροφοριοδοτών σου.

Προκειμένου λοιπόν, και για τη δική σου ενημέρωση και των πολλών αναγνωστών σου, έχω να δηλώσω τα κάτωθι: Δύο μέρες πριν τη συνεδρίαση του τελευταίου Δημοτικού Συμβουλίου (27/2) πραγματοποιήθηκε σύσκεψη των εκλεγμένων συμβούλων της πλειοψηφίας του Δήμου. Παραβρέθηκαν 15 δημοτικοί σύμβουλοι, στους οποίους έθεσα (ήμουν κι εγώ παρούσα) σαφέστατα ερωτήματα, όπως: «Συμφωνείτε με την υποψηφιότητά μου; Τη στηρίζετε; Μήπως έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο πρόσωπο, καταλληλότερο από μένα για τη θέση;» όπως τόνισα, σημασία είχε να πληρωθεί η θέση του Σ.τ.Δ. να εγκαθιδρυθεί και να λειτουργεί στο εξής, προς όφελος των πολιτών. Σημείωσα επίσης, ότι παρόλο που «ο δήμαρχος δεν είχε αντίρρηση για την υποψηφιότητά μου» (αυτά ήταν τα ακριβή μου, λόγια) δεν είχα ακόμα, κάνει αίτηση για τη θέση, επιθυμώντας πρωτίστως, να εξασφαλίσω τη συγκατάθεση των δημοτικών συμβούλων, εκείνων δηλ., που ψηφίζουν!
Για να μην κουράσω με λεπτομέρειες, πριν το Δημοτικό Συμβούλιο, υπήρξε η συγκεκριμένη δέσμευση απέναντί μου: στην πρώτη ψηφοφορία θα ελάμβανα 18 ψήφους και στη δεύτερη 20 από την Παράταξη του κ. Ψηνάκη.
Στη συνέχεια, εγώ δεν εμφανίστηκα στη συνεδρίαση, ούτε προφανώς, μίλησα ενώπιον του Σώματος, όπως έπραξαν οι άλλοι αξιότιμοι υποψήφιοι για τη θέση του Σ.τ.Δ.
Το γεγονός αυτό (της απουσίας μου, από τη συνεδρίαση πριν την ψηφοφορία) φαίνεται ότι προσέβαλλε κάποιους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, οι οποίοι -όπως έμαθα μετά- αισθάνθηκαν ότι τους περιφρόνησα.
Από την πλευρά μου, το είδα τελείως διαφορετικά! Εφ’ όσον τα είχαμε συζητήσει δύο μέρες πριν, και είχαν δεσμευτεί για τη στήριξή τους, θεώρησα περιττό (αλλά και υποκρισία) να εμφανιστώ και στη συνεδρίαση, προσπαθώντας να τους πείσω (;) για την «καταλληλότητά μου»…
Επαναλαμβάνω ότι δεν θα έθετα υποψηφιότητα, εάν έστω κι ένας δημοτικός σύμβουλος, μου έλεγε ευθαρσώς, να μην το πράξω, γιατί δεν είχε σκοπό να με ψηφίσει!..
Ξεκαθαρίζω επίσης, ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ακούστηκε από το στόμα του δημάρχου Μαραθώνα κ. Ηλία Ψηνάκη, η φράση «κομματική πειθαρχία». Ο μόνος που ξεστόμισε κάτι τέτοιο ήταν ο αντιδήμαρχος κ. Γιάννης Μπούσουλας, στη λογική «να εκλέξει η πλειοψηφία Σ.τ.Δ.».
Η θέση του δημάρχου ήταν η εξής: «αν συμφωνούμε με την υποψηφιότητα της Βιργινίας Μάρκου, ας την ψηφίσουμε. Αν όχι, ας ψηφίσει ο καθένας όποιον νομίζει...». Ουδείς έφερε αντίρρηση...
Καταλήγοντας, θα ήθελα να εκφράσω τη λύπη μου, που για μία ακόμα δημοτική θητεία δεν θα λειτουργήσει ο σημαντικός θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη στο Δήμο μας.
Επιπροσθέτως, και προς αποκατάσταση της αλήθειας, δηλώνω και δημόσια, την αταλάντευτη στήριξή μου, στον δήμαρχο Μαραθώνα κ. Ηλία Ψηνάκη, τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα και το έργο του οποίου σκοπεύω να συνδράμω, από όποια θέση και αν μου εμπιστευτεί, μέχρι το τέλος της πενταετίας.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Βιργινία Μάρκου

Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

1 σχόλιο:

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.