Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ BLOG "ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΒΑΡΝΑΒΑ"

Ιστορικό προβολών 27.472

Η ιστοσελίδα μου τους τελευταίους μήνες καταγράφει μεγάλη επισκεψιμότητα.  Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους τους φίλους που την επισκέφτηκαν, με αποτέλεσμα να γνωρίσει αυτή την επιτυχία. Είναι πολύ σημαντικό να μοιράζεσαι τις σκέψεις, τις ιδέες και τους προβληματισμούς σου με τόσους πολλούς συνανθρώπους σου. Αυτό φυσικά μου δημιουργεί περαιτέρω ευθύνες. Οι  επισκέψεις στην ιστοσελίδα μου, είναι αέρας στα πανιά μου, μου δίνουν νέα ώθηση στο να συνεχίσω την προσπάθεια μου, γιατί δεν αισθάνομαι μόνος, αλλά μια μονάδα στη μεγάλη και όμορφη παρέα μας.

Σας ευχαριστώ πολύ. 
Μ. Αποστολόπουλος
Μήνας
11 Νοε 2011 – 10 Δεκ 2011


Αναρτήσεις - TOP FIVE - Δημοφιλέστερα Άρθρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.