Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Νίκος Ευαγγελόπουλος: Αναγκάζομαι να μην κάνω αποδεκτή την τιμητική θέση του Δημοτικού Συμβούλου Μαραθώνα...

Με την παρούσα επιστολή απευθύνομαι στις φίλες και τους φίλους, οι οποίοι στις εκλογές του 2014 μου έκαναν την τιμή να με ψηφίσουν, αλλά και σε όλους τους συμπολίτες μου.
Μετά την παραίτηση του κ. Αλέξανδρου Σόμογλου ήταν η σειρά μου ν’ αναλάβω καθήκοντα Δημοτικού Συμβούλου Μαραθώνα. Παρόλο όμως, που ανέκαθεν επιθυμούσα διακαώς να προσφέρω τις ανιδιοτελείς υπηρεσίες μου στον Δήμο και τους συνανθρώπους μου, αναγκάζομαι να μην κάνω αποδεκτή την τιμητική αυτή θέση.
Οι λόγοι είναι προφανείς: θα έπρεπε να συνεργαστώ με τον μάνατζερ Ηλία Ψηνάκη, τον οποίο έχω δημοσίως απορρίψει και καταγγείλει σχεδόν από την αρχή της θητείας, αν κι έκανα το μοιραίο λάθος να είμαι υποψήφιος στο Συνδυασμό του.
Η τιμή και η συνείδησή μου, ως άνθρωπος και ως οικογενειάρχης, δεν μου επίτρεπαν έτσι κι αλλιώς, να ενταχθώ σε μία Διοίκηση που έχει ήδη, στις παρακαταθήκες, λίστα νεκρών!
Ζητώ ταπεινά συγνώμη που δεν θα μπορέσω ν’ ανταποκριθώ σε αυτό το κάλεσμα του καθήκοντος, αλλά ειλικρινά είναι πάνω από τις δυνάμεις μου.
Υπόσχομαι πάντως, να συνεχίσω να βρίσκομαι δίπλα σε όσους μ’ έχουν ανάγκη, να είμαι παρών όπου μπορώ να βοηθήσω, όπως πράττω πάντα, χωρίς να έχω θεσμική ιδιότητα και χωρίς να το διαφημίζω.

Νίκος Ευαγγελόπουλος
Οικονομολόγος
1ος επιλαχών Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Νέας Μάκρης

https://www.dimotisnews.gr
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.