Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

Αλέξανδρος Σόμογλου: Η μόνη ΦΩΝΗ που μετράει είναι αυτή των ΚΑΤΟΙΚΩΝ του ΜΑΤΙΟΥ και του ΝΕΟΥ ΒΟΥΤΖΑ




Ήταν μια δύσκολη νύχτα η χθεσινή στο δημοτικό συμβούλιο, κυρίως όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία του ψηφίσματος για την παραίτηση Ψινάκη και έφυγαν οι κάμερες. Όταν μείναμε όλοι μας πρόσωπο με πρόσωπο με την τραγική πραγματικότητα που καλείται να αντιμετωπίσει ο Δήμος μας τους επόμενους μήνες, τα επόμενα χρόνια. 

Όταν όλοι μας κληθήκαμε να κοιτάξουμε μέσα στα μάτια ανθρώπους που έχασαν συγγενείς, φίλους, αγαπημένα πρόσωπα, που είδαν περιουσίες να καταστρέφονται και που πλέον καλούνται να χτίσουν ξανά βήμα - βήμα μια ολόκληρη ζωή από το μηδέν. 

Είναι αυτονόητο ότι η παραίτηση Ψινάκη αποτελεί μονόδρομο για την πόλη μας. Το Δημοτικό Συμβούλιο απλά επικύρωσε με την πρωτόγνωρη στα χρονικά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΟΜΟΦΩΝΗ απόφασή του τη συγκεκριμένη αναγκαιότητα.  

Ωστόσο το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να ακουστεί η κραυγή απόγνωσης των κατοίκων του Ματιού και του Νέου Βουτζά. Κι αυτή η φωνή είναι απαραίτητο να αποκτήσει και θεσμικό ρόλο μέσα στα δημοτικά συμβούλια, μέσα στη διοίκηση του Δήμου. Μόνο αυτό μετράει. Καμιά καρέκλα, κανένα αξίωμα, καμιά προσωπική ή πολιτική αντιπαράθεση. Μόνο αυτό. Η φωνή και η ζωή αυτών των ανθρώπων.

Έχοντας, λοιπόν, πλήρως τη συναίσθηση της ευθύνης που έχω ως πολίτης αυτού του τόπου (καθώς μετά την ανεξαρτητοποίηση μου το 2015 ξεκαθάρισα δημόσια εδώ και ένα χρόνο ότι ο κύκλος μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει ολοκληρωθεί και δε θα είμαι υποψήφιος για το νέο Δημοτικό Συμβούλιο) αποφάσισα να παραιτηθώ άμεσα από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, συμβάλλοντας -θέλω να ελπίζω- με αυτόν τον τρόπο στην εξασφάλιση θεσμικής παρουσίας των κατοίκων του Ματιού και του Νέου Βουτζά στα κέντρα λήψης αποφάσεων του Δήμου. 

Γνωρίζω, βέβαια, ότι ο νόμος δεν προβλέπει κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό το μόνο που μπορώ να εκφράσω δημόσια είναι η επιθυμία μου. Θα ήθελα ο αντικαταστάτης μου στο Δημοτικό Συμβούλιο να είναι αυτός που τη δεδομένη χρονική στιγμή θα είναι ο πιο χρήσιμος για την αντιμετώπιση της φονικής πυρκαγιάς και κυρίως τη διαχείριση της επόμενης μέρας. 

Θα ήθελα ο αντικαταστάτης μου να είναι άνθρωπος που αφενός θα διαθέτει τις ΓΝΩΣΕΙΣ που είναι απαραίτητο να υπάρχουν στη διαχείριση της τραγωδίας που ζούμε και αφετέρου θα μπορεί να αποτελέσει τον άμεσο συνδετικό κρίκο των δύο περιοχών που χτυπήθηκαν από την πυρκαγιά με τη δημοτική αρχή. 

Όταν δημιουργήσαμε το συνδυασμό «Πολίτες» οι υποψήφιοι είχαμε δεσμευτεί για ένα πράγμα: Ανάμεσα μας δεν υπάρχουν ούτε πρώτοι, ούτε τελευταίοι σε σταυρούς. Ήμασταν όλοι ισότιμα στελέχη μιας κίνησης που πιστεύαμε ότι θα άλλαζε τον Μαραθώνα. 

Επειδή είναι αυτονόητο ότι δεν μπορώ να υποδείξω τον αντικαταστάτη μου (παρά μόνο να σας εξηγήσω το σκεπτικό της παραίτησής μου) θα ήθελα αυτός να υποδειχτεί από τους ίδιους τους κατοίκους του Ματιού και του Νέου Βουτζά. 

Θα ήθελα να δοθεί η δυνατότητα να επιλέξουν οι ίδιοι οι κάτοικοι τον άνθρωπο που κρίνουν ότι μπορεί να συμβάλλει όσο το δυνατόν καλύτερα στην εξασφάλιση των απαραίτητων συνθηκών που θα τους επιτρέψουν να αναγεννήσουν την πόλη μας μέσα από τις στάχτες της. Κι αφού συναντηθούν μαζί του, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να συνεργαστούν για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση των ζημιών προκειμένου η στάχτη και το κάρβουνο να δώσουν ξανά τη θέση τους στο πράσινο και το οξυγόνο. 

Στο συνδυασμό «Πολίτες» είναι δεδομένο ότι υπάρχουν ουκ ολίγοι άνθρωποι που τη δεδομένη στιγμή είναι πολύ πιο χρήσιμοι από μένα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Και είμαι σίγουρος ότι ο αντικαταστάτης μου θα τιμήσει τη συγκεκριμένη θέση, περισσότερο απ’ ότι το έπραξα εγώ. 

Υ.Γ. Ως δημοτικός σύμβουλος έχω μία ακόμη τελευταία αποστολή. Να είμαι παρών στη συνάντηση  που θα πραγματοποιηθεί με τον Υπουργό Εσωτερικών, προκειμένου να του παραδοθεί το ΟΜΟΦΩΝΟ ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου. Η παραίτηση μου θα πρωτοκολληθεί την επόμενη μέρα.

 https://www.dimotisnews.gr
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.