Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Α.Κορακάκη μετά το Χρυσό και το Ρεκόρ: «Από τις ωραιότερες ημέρες στην καριέρα μου»!

Α.Κορακάκη μετά το Χρυσό και το Ρεκόρ: «Από τις ωραιότερες ημέρες στην καριέρα μου»!Η Άννα Κορακάκη εξακολουθεί να είναι τοπ επιπέδου αθλήτρια και να σημειώνει μεγάλες διακρίσεις στην σκοποβολή.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια η οποία εκτός από το νέο παγκόσμιο ρεκόρ που έκανε, πήρε και χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο στις ΗΠΑ σε τοποθέτησή της σε ιστοχώρο από την Αμερική όπου βρίσκεται επισήμανε: «Ήταν μία από τις ωραιότερες ημέρες της καριέρας μου μέχρι σήμερα. Το παγκόσμιο ρεκόρ είναι κάτι που κάθε αθλητής ονειρεύεται και μοιάζει πάντα άπιαστο. Το κατάφερα και είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για τον εαυτό μου! Σα να μην έφτανε αυτό, κέρδισα και τον τελικό, στον οποίο ξεκινάμε από το μηδέν και έχουμε και οι οκτώ τις ίδιες πιθανότητες για μετάλλιο. Δύο ημέρες μετά από μία πολύ μεγάλη επίδοση και ένα χάλκινο στο σπορ πιστόλι, έρχεται το παγκόσμιο ρεκόρ και το χρυσό μετάλλιο. Τα συναισθήματα είναι απίθανα.
Τελευταίο αγώνισμα είναι το mixed team όπου αγωνίζομαι πολύ περήφανα με τον αδερφό μου (σ.σ. τον Διονύση Κορακάκη σήμερα Κυριακή στις 16.00) και αυτό που θέλω εγώ προσωπικά είναι να το απολαύσουμε!!! Ευχαριστώ για όλα τον προπονητή και πατέρα μου, την μητέρα μου που διαρκώς μας αποχαιρετά και πάντα μας περιμένει καρτερικά και όλη μου την οικογένεια και τους φίλους για την κατανόηση και την αγάπη».
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια παράλληλα ευχαρίστησε και τους υποστηρικτές της λέγοντας ότι «ευχαριστώ επίσης πολύ τον μεγάλο μου χορηγό Σουρωτή Α.Ε. για την αμέριστη και πολυετή στήριξη και τον πρόσφατο χορηγό μου, την εταιρία Alpha Bank που η έναρξη της συνεργασίας μας ξεκίνησε με αυτές τις μεγάλες επιτυχίες! Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και την στήριξή τους».

ΠΗΓΗ
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.