Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017

Η Ομερτά συνεχίζεται...



Από τoν Γιάννη Κοντογεώργο

Και ξαφνικά χθες το βράδυ εκεί που καθόμουνα χαλαρά στον καναπέ μου, είχα βάλει και ένα ουισκάκι και έπινα, χτυπάει το κινητό μου...
Μανούριασα, προς στιγμήν, και ήμουν έτοιμος ν’ αρχίσω τα σχετικά μπινελίκια για τον... ενοχλητικό/η που δεν μ’ άφηνε τέτοια ώρα και μετά από μια έντονη μέρα στην ησυχία μου...
Ποιος το περίμενε όμως ότι ο καλός φίλος στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου θα έχει όρεξη για κουτσομπολιό και πολιτικό παρασκήνιο και θα μου έλεγε, θα μου έλεγε, θα μου έλεγε και τι δεν μου είπε... ο αθεόβοφος...
Από που ν’ αρχίσω και που να σταματήσω...
- Για την νέα πρόεδρο του Νομικού Προσώπου, που συνεχίζει ακριβώς στα χνάρια του προκατόχου της... η Ομερτά συνεχίζεται...
- Για τους υπαλλήλους του Νομικού Προσώπου, που απαρτίζουν την επιτροπή παραλαβής της ιστοσελίδας, που όμως έχουν καταλάβει την λαμογιά του πρώην και δεν την παραλαμβάνουν... και οσονούπω έρχεται και η λυπητερή από το δημαρχείο μεριά...
- Για τα 15 χιλιάρικα που κονόμησε η «εύσωμη», έτσι μου την είπε, από το Φέστιβαλ του 2015... το 2016 την άφησαν στην απέξω και γι’ αυτό το λόγο είχε σκυλιάσει να καθαρίσει τον πρώην πρόεδρο... τα συνεταιράκια όμως τα ξαναβρήκαν και είναι πάλι μαζί, και ο «αγαπητικός» παρέα, στον αγώνα για την... αναβάθμιση του ιστορικού δήμου...
- Για την τέντα της κατασκήνωσης, που ξεκίνησε από τα 12.500€, πήγε στα 8.000€ και κατέληξε στα 5.500€... και σκισμένη και πεντέμισι χιλιάρικα...
- Για τον «αγαπητικό της εύσωμης», που πολύ εύκολα υπέγραφε, όταν ήταν αντιδήμαρχος Οικονομικών, τις απευθείας αναθέσεις των Gps, στον ειδικό φρουρό, και άλλες τέτοιες ομορφιές...
- Για τα 40.000€, που προορίζονταν για τον κουμπάρο... αλλά κάποιοι ήθελαν μερίδιο... και η δουλειά χάλασε...
Και τι δεν μου είπε ο αθεόφοβος και όλα αυτά, όπως χαρακτηριστικά μου τόνισε, με στοιχεία... και μαγνητοφωνημένα...
Και αν δεν νύσταζα, ακόμα θα μου έλεγε... τόσα πολλά τα κρίματα...
Ώρε γλέντια...
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.