Έργα στον Ωρωπό .... ανυπαρξία και μιζέρια στο "Μαραθώνα, με ένα ανύπαρκτο Δήμαρχο.
Εγκρίθηκε, χθες, από την Επιτροπή Αρχιτεκτονικού Ελέγχου της
Περιφέρειας Αττικής, η μελέτη για την ανάπλαση και την κατασκευή της
Πλατείας Αφιδνών.
Η δαπάνη του έργου προϋπολογίζεται στο ποσό των 69.549,75€, πλέον 16.691,94€ Φ.Π.Α. 24%, δηλαδή συνολικής δαπάνης 86.241,69€, και θα καλυφτεί από ιδίους πόρους του Δήμου Ωρωπού.
Με δεδομένο ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη, το έργο θα δημοπρατηθεί άμεσα, με τη νέα διαδικασία των ηλεκτρονικών διαγωνισμών, που διέπονται από τη νέα νομοθεσία.
Η υφιστάμενη αισθητική κατάσταση της πλατείας των Αφιδνών δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός σύγχρονου οικισμού, όπου πέριξ αυτής είναι συγκεντρωμένα τα περισσότερα καταστήματα εστίασης και αναψυχής της περιοχής, καθώς και η εκκλησία.
Οι δρόμοι που καταλήγουν στην πλατεία, είναι διπλής κατεύθυνσης, έχουν μεγάλη κατά μήκος κλίση και το πλάτος τους κυμαίνεται από 4,5 έως 5,0 μέτρα.
Η κύρια οδός που καταλήγει στην κεντρική πλατεία είναι της Αγίας Τριάδας, από την οποία διέρχονται επιβατικά οχήματα, καθώς και ελαφρά φορτηγά. Πριν μελετηθεί η κυκλοφοριακή διαμόρφωση της πλατείας, εξετάσθηκε η δυνατότητα εκτροπής της διερχόμενης κυκλοφορίας, μέσω άλλων οδών και η μονοδρόμηση των δρόμων που οδηγούν σε αυτή, ώστε από την πλατεία να διέρχονται μόνο τα οχήματα με προορισμό τον οικισμό. Η τελική κυκλοφοριακή μελέτη με σκοπό τη μονοδρόμηση των δρόμων για την αποφόρτιση των οδών θα γίνει μετά την αποπεράτωση του έργου. Ενώ η στάθμευση των οχημάτων θα γίνεται σε δημοτικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο.
Επίσης, παραπλεύρως της πλατείας, υπάρχει μια καλαίσθητη κρήνη (βρύση). Επιθυμία του Δήμου είναι η διατήρηση της κρήνης και η ανάδειξή της, αφού αποτελεί στοιχείο πολιτιστικής κληρονομιάς για τον οικισμό. Παράλληλα στόχος είναι η δημιουργία ενός χώρου, που θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, διατηρώντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα.
Σύμφωνα με τη μελέτη στην επιφάνεια που καταλαμβάνει η πλατεία, πρόκειται να κατασκευαστεί δάπεδο από τσιμεντοκονίαμα με ανάγλυφη επιφάνεια (βούρτσα) σταμπωτού σκυροδέματος, σε δύο χρωματισμούς (μπεζ και γκρι σκούρο), σύμφωνα με το σχέδιο. Το μπεζ χρώμα επιλέχθηκε, καθώς, προσομοιάζει στην πέτρινη επένδυση της εκκλησίας ενώ το γκρι χρώμα προσομοιάζει στην απόχρωση των δρόμων. Όσον αφορά στο φωτισμό, θα γίνεται με φωτιστικούς στύλους (ύψους περίπου 2,50 έως 3,00 μέτρων).
Η προτεινόμενη αρχιτεκτονική λύση έχει στόχο την αισθητική αναβάθμιση της πλατείας, την οργάνωση της κυκλοφορίας και τη διευκόλυνση των υπηρεσιών εστίασης και αναψυχής, ώστε να παραμείνει το κοινωνικό κέντρο του οικισμού.
Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι, όπως έγινε και στη φάση της έγκρισης της μελέτης, οι διαδικασίες κατασκευής της πλατείας να προχωρήσουν με ταχύτατους ρυθμούς, με συντονισμένες ενέργειες των υπηρεσιών του Δήμου, ώστε το έργο να παραδοθεί την Άνοιξη του 2018, προς χρήση στους δημότες των Αφιδνών, καθώς αποτελεί προεκλογική δέσμευση του κ. Θωμά Ρούσση.
Από το Γραφείο Τύπου
του Δήμου Ωρωπού
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων: Η δαπάνη του έργου προϋπολογίζεται στο ποσό των 69.549,75€, πλέον 16.691,94€ Φ.Π.Α. 24%, δηλαδή συνολικής δαπάνης 86.241,69€, και θα καλυφτεί από ιδίους πόρους του Δήμου Ωρωπού.
Με δεδομένο ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη, το έργο θα δημοπρατηθεί άμεσα, με τη νέα διαδικασία των ηλεκτρονικών διαγωνισμών, που διέπονται από τη νέα νομοθεσία.
Η υφιστάμενη αισθητική κατάσταση της πλατείας των Αφιδνών δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός σύγχρονου οικισμού, όπου πέριξ αυτής είναι συγκεντρωμένα τα περισσότερα καταστήματα εστίασης και αναψυχής της περιοχής, καθώς και η εκκλησία.
Οι δρόμοι που καταλήγουν στην πλατεία, είναι διπλής κατεύθυνσης, έχουν μεγάλη κατά μήκος κλίση και το πλάτος τους κυμαίνεται από 4,5 έως 5,0 μέτρα.
Η κύρια οδός που καταλήγει στην κεντρική πλατεία είναι της Αγίας Τριάδας, από την οποία διέρχονται επιβατικά οχήματα, καθώς και ελαφρά φορτηγά. Πριν μελετηθεί η κυκλοφοριακή διαμόρφωση της πλατείας, εξετάσθηκε η δυνατότητα εκτροπής της διερχόμενης κυκλοφορίας, μέσω άλλων οδών και η μονοδρόμηση των δρόμων που οδηγούν σε αυτή, ώστε από την πλατεία να διέρχονται μόνο τα οχήματα με προορισμό τον οικισμό. Η τελική κυκλοφοριακή μελέτη με σκοπό τη μονοδρόμηση των δρόμων για την αποφόρτιση των οδών θα γίνει μετά την αποπεράτωση του έργου. Ενώ η στάθμευση των οχημάτων θα γίνεται σε δημοτικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο.
Επίσης, παραπλεύρως της πλατείας, υπάρχει μια καλαίσθητη κρήνη (βρύση). Επιθυμία του Δήμου είναι η διατήρηση της κρήνης και η ανάδειξή της, αφού αποτελεί στοιχείο πολιτιστικής κληρονομιάς για τον οικισμό. Παράλληλα στόχος είναι η δημιουργία ενός χώρου, που θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής, διατηρώντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα.
Σύμφωνα με τη μελέτη στην επιφάνεια που καταλαμβάνει η πλατεία, πρόκειται να κατασκευαστεί δάπεδο από τσιμεντοκονίαμα με ανάγλυφη επιφάνεια (βούρτσα) σταμπωτού σκυροδέματος, σε δύο χρωματισμούς (μπεζ και γκρι σκούρο), σύμφωνα με το σχέδιο. Το μπεζ χρώμα επιλέχθηκε, καθώς, προσομοιάζει στην πέτρινη επένδυση της εκκλησίας ενώ το γκρι χρώμα προσομοιάζει στην απόχρωση των δρόμων. Όσον αφορά στο φωτισμό, θα γίνεται με φωτιστικούς στύλους (ύψους περίπου 2,50 έως 3,00 μέτρων).
Η προτεινόμενη αρχιτεκτονική λύση έχει στόχο την αισθητική αναβάθμιση της πλατείας, την οργάνωση της κυκλοφορίας και τη διευκόλυνση των υπηρεσιών εστίασης και αναψυχής, ώστε να παραμείνει το κοινωνικό κέντρο του οικισμού.
Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι, όπως έγινε και στη φάση της έγκρισης της μελέτης, οι διαδικασίες κατασκευής της πλατείας να προχωρήσουν με ταχύτατους ρυθμούς, με συντονισμένες ενέργειες των υπηρεσιών του Δήμου, ώστε το έργο να παραδοθεί την Άνοιξη του 2018, προς χρήση στους δημότες των Αφιδνών, καθώς αποτελεί προεκλογική δέσμευση του κ. Θωμά Ρούσση.
Από το Γραφείο Τύπου
του Δήμου Ωρωπού
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.