Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Απάντηση Σταυρακοπούλου στην επιστολή Ψηνάκη


Αγαπητέ Δήμαρχε Ηλία Manager,
Με έκπληξη διάβασα τη μακροσκελή επιστολή που μου απεύθυνες προ ημερών. Απόρησα πράγματι για τις … νομικές και τις αυτοδιοικητικές γνώσεις που έχεις και τις οποίες αν χρησιμοποιούσες για το καλό του τόπου, θα ήμασταν ήδη Monte Carlo όπως προεκλογικά έλεγες. 
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω σε όλα όσα έγραψες όσο πιο σύντομα γίνεται γιατί νομίζω ότι αρκετά κουράσαμε τον κόσμο με όλα αυτά.
Οι λόγοι που ανεξαρτητοποιήθηκα προ ενός έτους είναι η λάθος πορεία πλεύσης που ακολουθούσες στη διαχείριση του Δήμου και η προσβολή της αξιοπρέπειας μου με την ποταπή λεκτική συμπεριφορά σου στις συναντήσεις της παράταξης μας. Στην επιστολή σου αφήνεις και κάποια υπονοούμενα για οικονομικά συμφέροντα νομίζω..

Λοιπόν άκου Ηλία Manager...
Είμαι ιατρός και λειτουργώ στο ιδιωτικό μου ιατρείο εδώ και 22 χρόνια στη Νέα Μάκρη. Δεν έχω καμιά οικονομική συναλλαγή με το Δημόσιο σε οποιονδήποτε τομέα και ειδικά με τον Δήμο. Επίσης δεν είμαι πρόεδρος ούτε και μέλος σε καμιά ΜΚΟ που φέρει το brand name MARATHON στην επωνυμία της. Δουλεύω καθημερινά και παλεύω με τις δυσκολίες των τελευταίων ετών όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.
Μου ζητάς να παραδώσω την έδρα μου στο συμβούλιο. Την έδρα αυτή μου την έδωσε ο λαός του Μαραθώνα εκτιμώντας την επαγγελματική, κοινωνική και οικογενειακή μου θέση στην κοινωνία. Δεν είναι δική σου, ανήκει σε μένα και είμαι υποχρεωμένη να την τιμήσω μέχρι το τέλος της πενταετίας.
Ας έρθουμε τώρα στα γεγονότα των τελευταίων ημερών σε σχέση με τις ειδικές συνεδριάσεις εκλογής προέδρου. Αλήθεια, πριν φτάσουμε στην εκλογή νέου προέδρου, μήπως σε απασχόλησε καθόλου η παραίτηση του προηγούμενου; Από όσα γνωρίζω δεν παραιτήθηκε για προσωπικούς λόγους αλλά για πολιτικούς. Ήταν γνωστό σε όλους η άριστη σχέση σας στο συνδυασμό. Τι άλλαξε;

Ηλία Manager,
Πρέπει να καταλάβεις ότι όταν σε 15 μήνες που ασκείς την εξουσία έχεις τρεις επίσημες ανεξαρτητοποιήσεις, μια παραίτηση προέδρου δημοτικού συμβουλίου, τρεις παραιτήσεις αντιδημάρχων και τρεις παραιτήσεις προέδρων οργανισμών, τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στη σχέση σου με τους συμβούλους της παράταξης σου. Δεν είναι στραβός ο γιαλός του Μαραθώνα Manager… μάλλον εσύ τον αρμενίζεις στραβά! 
Ως προς την ημερομηνία και κάτι περί «αυτοανακήρυξης προέδρου» σου αναφέρω τα εξής: αναλαμβάνω πλήρως την πολιτική και νομική ευθύνη για ότι έλαβε χώρα στις δύο ειδικές συνεδριάσεις εκλογής προέδρου ως προς τη διεκπεραίωση τους. Προκαλώ και παρακαλώ οποιονδήποτε νομίζει ότι έχω κάνει νομικό παράπτωμα να με καταγγείλει στην Περιφέρεια και στο ΥΠΕΣ. Εάν δεν το κάνει σημαίνει ότι συμφωνεί απόλυτα μαζί μου. 
Τα περί «αυτοανακηρυξης προέδρου» και άλλα τέτοια τα χαρακτηρίζω απλά «παραληρηματικές ιδέες αυτοδιοικητικού τύπου». Είναι αλήθεια ότι μου πρότεινες πολλές φορές μέσω του απεσταλμένου σου να γίνω πρόεδρος με μια προϋπόθεση, να επιστρέψω στο συνδυασμό και να υπογράψω ένα μνημόνιο!!!     

Άκου λοιπόν ξανά Ηλία Manager...
Για την καρέκλα του προέδρου, συνοδοιπόρος σου στο δρόμο της καταστροφής του τόπου δεν γίνομαι. Παραμένω ανεξάρτητη. Αξιώματα φυτευτά και κατόπιν μεθοδεύσεων μακριά από μένα. Με τον τρόπο και τις μεθοδεύσεις που λύνεις τα «ενδοοικογενειακά προβλήματα» στο συνδυασμό σου, κατάφερες να προσθέσεις την πιο μαύρη μέρα στην ιστορία του δημοτικού συμβουλίου του Μαραθώνα.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν μπορείς και δε θέλεις να δεις, ότι ο τόπος από τότε που ανάλαβες πάει από το κακό στο χειρότερο. Είναι άθλος να διατηρήσουμε την καθημερινότητα. Έχεις καταφέρει και έκανες τον συνδυασμό ένα πεδίο εμφυλίου πολέμου και συγκρούσεων. Μας έχεις χωρίσει σε νοτίους και βορείους και τρώμε τις σάρκες μας ενώ ο τόπος βουλιάζει. Το μόνο που καταφέρνεις με τις μεθόδους που ακολουθείς είναι να «πυροβολείς τα πόδια σου».
Καυχιέσαι ότι θα κυβερνάς ακόμη και με μειοψηφία!! Πρέπει να ξέρεις ότι η πλειοψηφία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στη δημοκρατία και ζούμε στη χώρα που τη γέννησε. Δε φαντάζομαι ότι θέλεις να διοικείς σαν ολιγάρχης η Τύραννος. 

Αγαπητέ Δήμαρχε Ηλία Manager,    
Θέλω να σου πω ότι δεν πρόκειται να απαντήσω στο μέλλον σε οποιαδήποτε επιστολή - καταγγελία - ραβασάκι η ότι άλλο μου απευθύνεις προσωπικά. Ο κόσμος έχει πολύ σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθεί. Στο χώρο του δημοτικού συμβουλίου ενώπιον όλων μπορούμε να συζητάμε τα πάντα. Αφήνω την κρίση των λόγων και των έργων σου στους πολίτες.

Βασιλική Σταυρακοπούλου
Ιατρός
Δημοτική Σύμβουλος Μαραθώνα

Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.