Παιχνίδια για λεφτάδες....Εμείς για μπανιστήρι!
Με την κλασική
αυθεντική ρετρό σχεδίαση η 5η γενιά του Aero 8 διατηρεί το κλασικό της
σχήμα με τους χαρακτηριστικούς αλλήθωρους προβολείς.
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)
Το σχήμα των αυτοκινήτων Morgan είναι ένα από τα πιο αυθεντικά που υπάρχουν και επόμενο είναι τα περιθώρια αλλαγών να είναι μικρά και να επικεντρώνονται στα σημεία. Έτσι, και η νέα γενιά του Aero 8 διατηρεί την ρετρό ορίτζιναλ άποψη της εταιρείας, καθώς και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που υπήρχαν και στο προηγούμενο μοντέλο. Ένα από τα νέα σχετικά στοιχεία είναι το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ που ανοίγει προς τα πίσω.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό που όπως πάντα είναι κατασκευασμένο από ξύλο (όλα τα Morgan είναι χειροποίητα) δίχως αυτό να σημαίνει πως υστερούν τεχνολογικά μιας και προαιρετικά υπάρχει επιλογή εγκατάστασης συστήματος πολυμέσων. Η μεγάλη έχει να κάνει με την αναδιπλούμενη μαλακή οροφή, αφού είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της φίρμας που εφοδιάζεται με τέτοια.
Το εσωτερικό μπορεί να είναι ξύλινο αλλά το πλαίσιο είναι νέο και από αλουμίνιο με αυξημένο βαθμό ακαμψίας και νέες αναρτήσεις με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ). Τα περισσότερα από τα μηχανικά μέρη προέρχονται από την BMW, όπως και ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας χωρητικότητας 4.800 cc με ισχύ στα 367 PS και ροπή στα 50 kgm.
Το μοτέρ είναι προδιαγραφής Euro 6 και χρειάζεται 4,5 sec για να επιταχύνει το αμάξωμα των 1.200 kg από στάση στα πρώτα 100 km/h. Ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων (μηχανικό ή αυτόματο) η τελική ταχύτητα κυμαίνεται από 245 έως 273 km/h. Το Morgan Aero 8 θα παραχθεί σε περίπου 300 τα οποία θα φτάσουν στους πελάτες σε διάστημα δύο ετών.
Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (carotog@gmail.com)
Το σχήμα των αυτοκινήτων Morgan είναι ένα από τα πιο αυθεντικά που υπάρχουν και επόμενο είναι τα περιθώρια αλλαγών να είναι μικρά και να επικεντρώνονται στα σημεία. Έτσι, και η νέα γενιά του Aero 8 διατηρεί την ρετρό ορίτζιναλ άποψη της εταιρείας, καθώς και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που υπήρχαν και στο προηγούμενο μοντέλο. Ένα από τα νέα σχετικά στοιχεία είναι το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ που ανοίγει προς τα πίσω.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό που όπως πάντα είναι κατασκευασμένο από ξύλο (όλα τα Morgan είναι χειροποίητα) δίχως αυτό να σημαίνει πως υστερούν τεχνολογικά μιας και προαιρετικά υπάρχει επιλογή εγκατάστασης συστήματος πολυμέσων. Η μεγάλη έχει να κάνει με την αναδιπλούμενη μαλακή οροφή, αφού είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της φίρμας που εφοδιάζεται με τέτοια.
Το εσωτερικό μπορεί να είναι ξύλινο αλλά το πλαίσιο είναι νέο και από αλουμίνιο με αυξημένο βαθμό ακαμψίας και νέες αναρτήσεις με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ). Τα περισσότερα από τα μηχανικά μέρη προέρχονται από την BMW, όπως και ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας χωρητικότητας 4.800 cc με ισχύ στα 367 PS και ροπή στα 50 kgm.
Το μοτέρ είναι προδιαγραφής Euro 6 και χρειάζεται 4,5 sec για να επιταχύνει το αμάξωμα των 1.200 kg από στάση στα πρώτα 100 km/h. Ανάλογα με το κιβώτιο ταχυτήτων (μηχανικό ή αυτόματο) η τελική ταχύτητα κυμαίνεται από 245 έως 273 km/h. Το Morgan Aero 8 θα παραχθεί σε περίπου 300 τα οποία θα φτάσουν στους πελάτες σε διάστημα δύο ετών.
Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.