Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Γ. Βαρουφάκης: «Δεν υπάρχει plan B - Ή όλοι μαζί θα σωθούμε ή όλοι μαζί θα χαθούμε»

«ΤΟ 2010 ΔΕΝ ΣΩΣΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΣΩΣΑΝΕ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ»
 Για όλους και για όλα μιλά ο Έλληνας υπουργός των Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης σε συνέντευξή του στην βρετανική εφημερίδα Guardian εξηγώντας πως το πρόγραμμα «διάσωσης» της Ελλάδας το 2010 δεν ήταν για τους Έλληνες αλλά για τις τράπεζες.  

«Το πρόγραμμα διάσωσης το 2010 δεν ήταν για την Ελλάδα, ήταν για την διάσωση των γερμανικών και των γαλλικών τραπεζών» λέει με περισσή δόση ειλικρίνειας ο υπουργός Οικονομικών  για να συμπληρώσει: «Το κοινό στη Γερμανία παραπλανήθηκε πιστεύοντας πως τα χρήματα πήγαν στους Έλληνες, το ελληνικό κοινό παραπλανήθηκε πιστεύοντας πως αυτό ήταν η σωτηρία μας»,
Τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν υπάρξει συμφωνία τον ρωτά η Helen Smith, ανταποκρίτρια  της Guardian στην Ελλάδα "έχετε plan B”;
Ο Γ. Βαρουφάκης είναι απόλυτος: «Συνεχώς ακούμε πως αν δεν υπογράψουμε θα έρθει ο Αρμαγεδδώνας. Η απάντησή μου είναι "ας έρθει". Δεν υπάρχει plan B. Αυτό είναι το plan B».
Και αν ω μη γένοιτο έρθει αυτή η καταστροφή τι θα γίνει τότε; ξαναρωτά η Βρετανίδα δημοσιογράφος, για να λάβει την αφοπλιστική απάντηση από τον Γ. Βαρουφάκη : «Αυτό είναι σαν να με ρωτάτε τι θα γίνει αν κομήτης χτυπήσει τη Γη. Δεν έχω ιδέα. Καμία»
«Δεν προμοτάρω με κανέναν τρόπο την εικόνα μου. Με κατηγορούν πως έχω  μηχανή, αλλά αυτό το κάνω από όταν ήμουν 15 χρονών. Είμαι αυτός που είμαι» λέει ακόμη ο  Γ. Βαρουφάκης, προσθέτοντας πως η πίεση που δέχεται από όταν ανέλαβε καθήκοντα είναι πολύ μεγάλη και πως πλέον δεν ο χρόνος δεν του φτάνει: Γυμναστική κάνει στις 6 το πρωί και τη γυναίκα του πλέον την βλέπει σπάνια.
Μάλιστα η Βρετανίδα δημοσιογράφος τον περιγράφει από κοντά ως μυώδη, γυμνασμένο, συμπαθή και ελαφρώς εκτός μέσου όρου, δηλαδή όλα όσα δείχνει η κάμερα, ενώ συμπληρώνει πως «αυτό που δεν δείχνει η κάμερα είναι ότι έχει ενέργεια, συγκέντρωση και ένταση. Μια ώρα κοντά του σε πηγαίνει σε διάφορα πεδία, από τον Μαρξισμό μέχρι τις χαρές της τζαζ και από την Ευρωζώνη στην ποίηση».
«Κάποτε μου είχαν πει πως ως μαρξιστής, θα πρέπει να κάνω δυο πράγματα: να είμαι πάντα αισιόδοξος και να έχω άποψη για τα πάντα. Θεωρώ πως αυτή η συμβουλή μου κάνει», εξηγεί ο καθηγητής και υπουργός Οικονομικών:
«Στα 53 του "καταλαβαίνει τον κόσμο καλύτερα" επειδή έχει διαβάσει Μαρξ, αλλά δεν αυτοπροσδιορίζεται πλέον ως Μαρξιστής» αναφέρει η Guardian. «Δεν νομίζω ότι μπορείς να καταλάβεις τον καπιταλισμό, χωρίς ή μέχρι να καταλάβεις τις αντιθέσεις του και εάν δεν αναρωτηθείς αν αυτή είναι η φυσική κατάσταση. Εγώ δεν νομίζω ότι είναι, γι' αυτό είμαι αριστερός» λέει ο ίδιος.
«Δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να διαχωρίσω τη θέση της χώρας από την μοίρα της Ευρώπης. Για κάποιο λόγο, πολλά πάρα πολύ άσχημα πράγματα συνέβησαν εδώ και στη συνέχεια εξαπλώθηκαν. Ο ψυχρός πόλεμος είναι ένα από αυτά. Δεν άρχισε στο Βερολίνο, άρχισε στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 1944» σημειώνει ο υπουργός στην συνέντευξη:.
«Τώρα έχουμε χάσει τα πάντα», τονίζει, «γι' αυτό μπορούμε να μιλήσουμε λέγοντας αλήθειες, και είναι ώρα να το κάνουμε αυτό» καταλήγει το άρθρο-συνέντευξη της βρετανικής εφημερίδας.

Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.