Από τον περασμένο Σεπτέμβριο όπου και δημιουργήθηκε το application
που ονομάζεται Wigo, έχει γίνει ανάρπαστο στα πανεπιστήμια και τα
κολέγια των ΗΠΑ και ο 23χρονος Ben Kaplan είναι πανευτυχής που το
επιχειρηματικό του σχέδιο έχει τέτοια επιτυχία...
Ο Ben Kaplan εγκατέλειψε πριν από περίπου ένα χρόνο το κολέγιο όπου φοιτούσε και ίδρυσε το Wigo, μια εφαρμογή που βοηθά τα παιδιά στο κολέγιο να πληροφορηθούν το μέρος που πρόκειται να συναντηθούν οι συμμαθητές τους είτε για να μιλήσουν είτε για να μελετήσουν είτε να μάθουν που διοργανώνεται κάποιο πάρτι.
Αλλά αυτό που τρελαίνει τους χρήστες δεν είναι ότι μπορούν μόνο να κατεβάσουν και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή. Θα πρέπει πραγματικά να θέλουν να την κατεβάσουν, προσκαλώντας εκατοντάδες συμμαθητές τους να εγγραφούν σε μια λίστα αναμονής. Μόνο τότε θα λειτουργήσει το application σε ένα κολέγιο.
Το Wigo διαθέτει επίσης κάτι σαν αυτό που αποκαλούμε ως πρεσβευτές του σχολείου, δηλαδή τα παιδιά του κολεγίου, προσλαμβάνουν άλλους που θα υπογράψουν για την εφαρμογή μέχρι να συμπληρωθεί ο κατάλληλος αριθμός μελών και να «ξεκλειδωθεί» η εφαρμογή, δηλαδή απαιτείται να εγγραφεί περίπου το 5% των μαθητών.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο, αλλά έχει γίνει περιζήτητη σε περισσότερα από 1.200 πανεπιστήμια, και χρησιμοποιείται σε 73 σχολεία. Επίσης, έχει περισσότερους από 100.000 ενεργούς χρήστες.
Η ομάδα του Wigo κατάφερε να ενισχύσει τη χρηματοδότηση της εταιρείας προσθέτοντας 1.4 εκατομμύρια δολάρια στο κεφάλαιό της το οποίο σήμερα αγγίζει τα 14 εκατ. δολάρια σύμφωνα με τον Kaplan.
Η ιδέα της ίδρυσης του Wigo του ήρθε πριν από δύο χρόνια, όταν ήταν πρωτοετής σε ένα μικρό σχολείο έξω από τη Βοστόνη. Ο Kaplan παρατήρησε τους φίλους του ότι ξόδευαν πολύ χρόνο σχεδιάζοντας τις συναντήσεις τους αλλά και τα πάρτι.
«Όλοι οι φίλοι μου κάνανε τις ίδιες ερωτήσεις, κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο βράδυ: Ποιος έχει πάρτι, σε ποιο μπαρ θα συναντηθούμε» ανέφερε μιλώντας στο Business Insider.
Έτσι ο Kaplan αποφάσισε να δημιουργήσει την συγκεκριμένη εφαρμογή η οποία λειτούργησε αρχικά στο δικό του κολέγιο. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήταν ο ίδιος ο προγραμματιστής. Έτσι πέρασε ένα καλοκαίρι σχεδιάζοντας την εφαρμογή, στη συνέχεια, δανείστηκε χρήματα από τους γονείς του και προσέλαβε έναν προγραμματιστή.
«Το ξεκίνησα στο σχολείο μου», ανέφερε ο Kaplan προσθέτοντας ότι «εντός τριών εβδομάδων, το ήμισυ του σχολείου χρησιμοποιούσε την εφαρμογή. Αυτό ξεκίνησε περίπου 13 μήνες πριν, τον Ιανουάριο του 2014».
Λίγο καιρό μετά την ίδρυση της εταιρείας, έγινε συνιδρυτής της ένα άλλο παιδί θαύμα, ο 21χρονος Giuliano Giacagliaο οποίος αποφοίτησε από το MIT με ένα μεταπτυχιακό στην τεχνητή νοημοσύνη / ρομποτική.
Μόλις μπήκε στο πρόγραμμα, Wigo αμέσως επένδυσε περίπου 500.000 εκατ. δολάρια. Τότε κάτι παράξενο συνέβη. Τα παιδιά στο κολέγιο ζητούσαν Wigo και παρακαλούσαν για την εφαρμογή. Ένα από αυτά ο 19χρονος Tyler Swartz, καινούριος στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ, έμαθε για την εφαρμογή και επιδίωξε να συναντηθεί με τον Kaplan όπου και του εξήγησε την επίδραση του δικτύου.
Ο Swartz έγινε πρεσβευτής του application και έπεισε τους φίλους του να το κατεβάσουν. Μέσα σε 24 ώρες, η εφαρμογή είχε εκατοντάδες λήψεις.
Η εταιρεία απασχολεί σήμερα πέντε ανθρώπους ηλικίας 19 έως 29 ετών και έχει ένα αναπτυγμένο δίκτυο πρεσβευτών προκειμένου να γνωστοποιήσουν την εφαρμογή.
Πηγή:Ο Ben Kaplan εγκατέλειψε πριν από περίπου ένα χρόνο το κολέγιο όπου φοιτούσε και ίδρυσε το Wigo, μια εφαρμογή που βοηθά τα παιδιά στο κολέγιο να πληροφορηθούν το μέρος που πρόκειται να συναντηθούν οι συμμαθητές τους είτε για να μιλήσουν είτε για να μελετήσουν είτε να μάθουν που διοργανώνεται κάποιο πάρτι.
Αλλά αυτό που τρελαίνει τους χρήστες δεν είναι ότι μπορούν μόνο να κατεβάσουν και να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή. Θα πρέπει πραγματικά να θέλουν να την κατεβάσουν, προσκαλώντας εκατοντάδες συμμαθητές τους να εγγραφούν σε μια λίστα αναμονής. Μόνο τότε θα λειτουργήσει το application σε ένα κολέγιο.
Το Wigo διαθέτει επίσης κάτι σαν αυτό που αποκαλούμε ως πρεσβευτές του σχολείου, δηλαδή τα παιδιά του κολεγίου, προσλαμβάνουν άλλους που θα υπογράψουν για την εφαρμογή μέχρι να συμπληρωθεί ο κατάλληλος αριθμός μελών και να «ξεκλειδωθεί» η εφαρμογή, δηλαδή απαιτείται να εγγραφεί περίπου το 5% των μαθητών.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο, αλλά έχει γίνει περιζήτητη σε περισσότερα από 1.200 πανεπιστήμια, και χρησιμοποιείται σε 73 σχολεία. Επίσης, έχει περισσότερους από 100.000 ενεργούς χρήστες.
Η ομάδα του Wigo κατάφερε να ενισχύσει τη χρηματοδότηση της εταιρείας προσθέτοντας 1.4 εκατομμύρια δολάρια στο κεφάλαιό της το οποίο σήμερα αγγίζει τα 14 εκατ. δολάρια σύμφωνα με τον Kaplan.
Η ιδέα της ίδρυσης του Wigo του ήρθε πριν από δύο χρόνια, όταν ήταν πρωτοετής σε ένα μικρό σχολείο έξω από τη Βοστόνη. Ο Kaplan παρατήρησε τους φίλους του ότι ξόδευαν πολύ χρόνο σχεδιάζοντας τις συναντήσεις τους αλλά και τα πάρτι.
«Όλοι οι φίλοι μου κάνανε τις ίδιες ερωτήσεις, κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο βράδυ: Ποιος έχει πάρτι, σε ποιο μπαρ θα συναντηθούμε» ανέφερε μιλώντας στο Business Insider.
Έτσι ο Kaplan αποφάσισε να δημιουργήσει την συγκεκριμένη εφαρμογή η οποία λειτούργησε αρχικά στο δικό του κολέγιο. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν ήταν ο ίδιος ο προγραμματιστής. Έτσι πέρασε ένα καλοκαίρι σχεδιάζοντας την εφαρμογή, στη συνέχεια, δανείστηκε χρήματα από τους γονείς του και προσέλαβε έναν προγραμματιστή.
«Το ξεκίνησα στο σχολείο μου», ανέφερε ο Kaplan προσθέτοντας ότι «εντός τριών εβδομάδων, το ήμισυ του σχολείου χρησιμοποιούσε την εφαρμογή. Αυτό ξεκίνησε περίπου 13 μήνες πριν, τον Ιανουάριο του 2014».
Λίγο καιρό μετά την ίδρυση της εταιρείας, έγινε συνιδρυτής της ένα άλλο παιδί θαύμα, ο 21χρονος Giuliano Giacagliaο οποίος αποφοίτησε από το MIT με ένα μεταπτυχιακό στην τεχνητή νοημοσύνη / ρομποτική.
Μόλις μπήκε στο πρόγραμμα, Wigo αμέσως επένδυσε περίπου 500.000 εκατ. δολάρια. Τότε κάτι παράξενο συνέβη. Τα παιδιά στο κολέγιο ζητούσαν Wigo και παρακαλούσαν για την εφαρμογή. Ένα από αυτά ο 19χρονος Tyler Swartz, καινούριος στο Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ, έμαθε για την εφαρμογή και επιδίωξε να συναντηθεί με τον Kaplan όπου και του εξήγησε την επίδραση του δικτύου.
Ο Swartz έγινε πρεσβευτής του application και έπεισε τους φίλους του να το κατεβάσουν. Μέσα σε 24 ώρες, η εφαρμογή είχε εκατοντάδες λήψεις.
Η εταιρεία απασχολεί σήμερα πέντε ανθρώπους ηλικίας 19 έως 29 ετών και έχει ένα αναπτυγμένο δίκτυο πρεσβευτών προκειμένου να γνωστοποιήσουν την εφαρμογή.
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.