Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Η πρώτη κόντρα στο Δήμο Μαραθώνα μετά από καταγγελίες ότι εκλάπησαν αρχεία

Τι έγινε στο δημοτικό συμβούλιο 

«Είχα επώνυμες καταγγελίες και σαν δήμαρχος που είμαι ήρθαν στο γραφείο μου υπάλληλοι και μου είπαν έγινε αυτό και αυτό. Εγώ τότε τους πήρα και τους πήγα κατευθείαν στην αστυνομία. Στη συνέχεια η αστυνομία πήρε όλα τα κομπιουτερς τα οποία τη Δευτέρα θα πάνε στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Υπάρχουν πάρα πολλές υποθέσεις που θα πάνε σε πάρα πολλές υπηρεσίες γιατί εγώ δεν μπορώ να έχω την ευθύνη ούτε οι συνεργάτες μου πια.» σημείωσε ο Ηλίας Ψινάκης κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου Μαραθώνα όπου συζητούνταν οι καταγγελίες για τα οικονομικά αρχεία του δήμου που εκλάπησαν. Στη συνέχεια απευθυνόμενος στον προηγούμενο δήμαρχο Ιορδάνη Λουίζο τόνισε «Να έχετε υπόψιν σας πως εγώ δεν πέφτω στο παιχνίδι των εντυπώσεων. Γιατί οι εντυπώσεις αν δεν έχουν ουσία, δεν έχουν και διάρκεια. Είναι πολύ σύντομο το διάστημα που θα φανούν όλα. Θα ήθελα να δεσμευτείτε πως αν λείπει έστω και ένα ευρώ από το Δήμο είτε με δική σας ευθύνη, είτε με των συνεργατών σας, είτε με των συγγενών σας, θα το επιστρέψετε πίσω.»
«Είμαι απολύτως σύμφωνος μαζί σας και θα παρακολουθήσω και εγώ ότι θα μείνουμε σε αυτά που μόλις τώρα αναφέραμε δεσμευτικά.» απάντησε ο πρώην δήμαρχος Μαραθώνα.
«Κύριε Λουίζο, εγώ δεν μπαίνω στο τρυπάκι των εντυπώσεων γιατί μπορώ να τις δημιουργήσω πολύ καλύτερα γιατί αυτή είναι και η δουλειά μου. Είναι σαν να κλέβω εκκλησία.»
 ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO ΕΔΩ
Πηγή:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.