Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Την ευχή του Μητροπολίτη πήρε ο υποψήφιος Δήμαρχος του Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης (Σχόλια)

Διαβάζουμε στα σχόλια του Άρθρου (ΕΔΩ) ένα ενδιαφέροντα διάλογο  μεταξύ κας Πόπης Σουφλή και κ. Γιώργου Κόλλια και σας τον παραθέτουμε.

Το... "δούλεμα" του Ψινάκη, σε πείραξε, Γιώργο Κόλλια;
Και επειδή γνωριζόμαστε πολύ καλά, σε ρωτάω ευθέως:
Το δούλεμα του Σγουρού, στον συνδυασμό του οποίου εντάχθηκες στις προηγούμενες εκλογές, δεν σε πείραξε;
Η ... σιωπηρή στήριξη στον Λουίζο που σας δούλευε, δεν σε πείραξε;

Στο ότι στον συνδυασμό του Λουίζου, που έχει ένα κοριτσάκι από τον Βαρνάβα που δεν έχει προσφέρει στο ελάχιστο, δεν σε πείραξε, Γιώργο Κόλλια;
Πάλι σε λάθος πλευρά, θα είσαι Γιώργο... και για πολλοστή φορά, θα με δικαιώσεις, όπως και στο παρελθόν, που σου τα έλεγα.
Εμένα, ξέρεις τι με πείραζε;
Που κάποια στιγμή, κάποιοι από εσάς που βρίζατε τον Λουίζο, πήγατε μαζί του...
Εμένα ξέρεις τι με πειράζει;
Που κάποιοι που βρίζατε τον.. κουμπάρο... τακιμιάσατε με τον κουμπάρο.... Και ξέρεις τι εννοώ.
Ψαχτείτε λίγο, Γιώργο Κόλλια... Ψαχτείτε, γιατί με τέτοιες λογικές πήγαμε κατα διαόλου ως λαός.

Υ.Γ. 1. Ξέρεις ότι για τον αγώνα σου για τον ΧΥΤΑ και για τους 121 νεκρούς της HELIOS σε τιμώ.
Στην γενική όμως πολιτική σου σκέψη, διαπιστώνω μια επικίνδυνη αστάθεια.
Η προσωπική αξιολογική μου άποψη είναι, πως δεν μπορώ σήμερα να βρίζω κάποιον κι αύριο να τακιμιάζω μαζί του.
Είναι θέμα ΑΡΧΩΝ και ΑΞΙΩΝ.
Επικίνδυνη όχι τόσο για σένα, όσο για εκείνους που εμπιστεύονται την πολιτική σου άποψη.... και είναι κρίμα...
Και μια συμβουλή φιλική και καλοπροαίρετη, αν μου επιτρέπεις:
Το γεγονός ότι ο τοπικός κομματικός σου αντίπαλος είναι με την πλευρά του Ηλία Ψινάκη, αν πρόκειται για το καλό του τόπου, δεν είναι κακό να συνυπάρξεις κι εσύ.
Ίσα ίσα, που η φωνή σου, θα ισορροπεί καταστάσεις και προβλήματα, για το καλό του Μαραθώνα.

Υ.Γ.2. Και κάτι τελευταίο: Ξέρεις ότι καλοπροαίρετα σε "μαλώνω", όπου κατά την άποψή μου είσαι λάθος.
· 
Και κάτι που ξέχασα:
Ο υποψήφιος Δήμαρχος του Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης, στην συνέντευξή του στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ την προηγούμενη Κυριακή, είχε δηλώσει πως θα επισκεπτόταν την Πέμπτη τον Μητροπολίτη για να πάρει την ευχή του.
Οι ρεπόρτερ λοιπόν το ήξεραν και ήταν εκεί...
Απάντηση
Αγαπητή Πόπη
Πολλά θέματα μαζί μου βάζεις και προκαλείς μια δημόσια συζήτηση. Ας είναι θα την κάνω γιατί ξέρεις ότι εγώ δεν κωλώνω.
Διακρίνω μια επιθετική (έως υβριστική) στάση απέναντι μου, αλλά καλοπροαίρετα.
Πάμε λοιπόν ένα - ένα.
Η ιστορία με τον Σγουρό είναι "παλιά ξινά σταφύλια". Εξήγησα, όσο πιο κατανοητά μπορούσα την άποψή μου γι΄ αυτήν την συμμετοχή. Αν κάποιοι δεν συμφωνούν κι ακόμη και σήμερα με αποκαλούν "προδότη", ας είναι καλά. Το μόνο που κατάφεραν είναι να με απενεργοποιήσουν από αυτόν το αγώνα. Ίσως, για κάποιους, να ήταν αυτός ο στόχος.
Τώρα το "βρίζατε τον Λουίζο", ή "στήριξες σιωπηρά (!) τον Λουίζο", ή "τακιμιάσατε με τον Λουίζο" δεν με αφορά καθόλου. Ποτέ δεν "έβρισα" τον Λουίζο, αλλά πάντα του έκανα κριτική (δεν έχω τίποτα προσωπικό), ποτέ δεν "τακίμιασα" με τον Λουίζο (δεν με ενδιέφερε), ποτέ δεν τον στήριξα, είτε σιωπηρά, είτε...φωναχτά. Ξεχνάς ότι η πρόθεσή μου ήταν να κατέβω με τον Κατσαρό, άλλο αν ναυάγησε η προσπάθεια. Εγώ έχω μια άλλη αντίληψη για την τοπική αυτοδιοίκηση. Δεν είναι κανένας εχθρός, αλλά ο καθένας κρίνεται για τις πράξεις του. Δεν έχω αντιπαλότητα με κανέναν κι άρα ούτε με τον κ. Βούλγαρη. Μου είναι αδιάφορο με ποιον κατεβαίνει, είναι δικαίωμά του. Αλλά αλήθεια όταν λες ότι "Η προσωπική αξιολογική μου άποψη είναι, πως δεν μπορώ σήμερα να βρίζω κάποιον κι αύριο να τακιμιάζω μαζί του" δεν ισχύει και για τον "πολιτικό μου αντίπαλο", ή συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του Ψινάκη τον "εξαγνίζει";
Δεν πάσχω από πολιτική αστάθεια, απλά επιδιώκω να είμαι χρήσιμος ακόμη και σε βάρος - μερικές φορές- της προσωπικότητας μου.
Πόπη μου μπορείς να στηρίζεις όσο θέλεις τον Ψινάκη και τους συν αυτώ (αλήθεια τι άποψη είχε για τον Τζιλάβη;, γιατί οι δικοί του άνθρωποι "παρακάλεσαν" τον Ψινάκη και τον στελεχώνουν σήμερα), αλλά κι εγώ φιλικά και καλοπροαίρετα θα σου έλεγα ΜΗΝ ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ, μην συκοφαντείς όσους διαφωνούν μαζί σου, μην κάνει "προσωπική" μια απλή αντιπαράθεση.
Υ.Γ. Καλοπροαίρετα και πάλι σου δηλώνω ότι είναι η τελευταία φορά που επισκέπτομαι το Ιστολόγιο σου και φυσικά που παρεμβαίνω, γιατί όσο κι αν σε θεωρώ φίλη, δεν δέχομαι από κανέναν να λέει για μένα "Είναι θέμα ΑΡΧΩΝ και ΑΞΙΩΝ" σε σημείο του κειμένου που παραπέμπει ότι δεν έχω ΑΡΧΕΣ και ΑΞΙΕΣ.
Υ.Γ. 2 Έτσι για μην μείνεις με την απορία (αν έχεις βέβαια) όχι δεν είμαι με τον Λουίζο, όχι δεν συμμετέχω στα "τηλεπαιχνίδια", με ολίγη από Λάτση του Ψινάκη.
Υ.Γ. 3
http://gekollias.blogspot.gr/2011/12/blog-post_5791.html?zx=458ce86eed9306ed
http://gekollias.blogspot.gr/2012/08/blog-post_30.html
http://gekollias.blogspot.gr/2012/08/blog-post_29.html
http://gekollias.blogspot.gr/2014/03/blog-post_11.html
Πηγή:
 Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.