Παραλογισμοί και παραγοντισμοί
στον Δήμο Μαραθώνα, ενώπιον του υπουργού κ. Σπίρτζη την Κυριακή 15/4/2018
στο πνευματικό κέντρο Αγ. Στεφάνου.
Στο τέλος του άρθρου ακολουθεί ανακοίνωση Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα
-----
Άκουσον άκουσον – με αφορμή τους πολύχρονους αγώνες των κατοίκων του
Βαρνάβα και της τοπικής προέδρου για απαλλαγή από τα διόδια, μερικοί (εξυπνάκηδες) νεοφώτιστοι
φωστήρες του Δήμου Μαραθώνα σε συνέργεια με τοπικό Σύλλογο επεχείρησαν να
“κάψουν” τις προσπάθειες, προβάλλοντας την παράλογη απαίτηση για απαλλαγή (των
διοδίων) ολόκληρου του Δήμου στο σύνολό του και όχι μόνο του όμορου προς αυτά Βαρνάβα.
Ευτυχώς η παρουσία της τοπικής πρόεδρου έβαλε τα πράγματα στην θέση τους,
αποσπώντας μάλιστα την υπόσχεση του υπουργού που δεσμεύτηκε
δημόσια ότι "θέλει να μας βοηθήσει, γιατί έχουμε απόλυτο δίκιο".Στο τέλος του άρθρου ακολουθεί ανακοίνωση Δημοτικής Κοινότητας Βαρνάβα
-----
«Ξεκίνησε ηλεκτρονική καταγραφή των μόνιμων κατοίκων Αχαρνών, Διονύσου, Κηφισιάς και Ωρωπού»
Τη διαβεβαίωση ότι οι μόνιμοι κάτοικοι των Δήμων Αχαρνών, Διονύσου, Κηφισιάς και Ωρωπού, δεν θα είναι υπόχρεοι στην καταβολή διοδίων, έδωσε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, επισημαίνοντας ότι ξεκίνησε ηλεκτρονική καταγραφή των μόνιμων κατοίκων στους εν λόγω δήμους, με στόχο την ελεύθερη διέλευσή τους, με την έναρξη εφαρμογής του Ηλεκτρονικού Συστήματος Αναλογικής Χρέωσης Διοδίων. Όπως επίσης και των μόνιμων κατοίκων του Δήμου Ωρωπού από τα υπάρχοντα πλευρικά διόδια με την ολοκλήρωση της καταγραφής, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σε ομιλία του στο πολιτιστικό κέντρου του Αγίου Στεφάνου, που οργανώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ Διονύσου, ο κ. Σπίρτζης απάντησε στις αιτιάσεις που εκφράστηκαν τόσο για την ηλεκτρονική καταγραφή των μόνιμων κατοίκων των Δήμων Αχαρνών, Διονύσου, Κηφισιάς και Ωρωπού για την ελεύθερη διέλευση τους από τα διόδια, τόσο και για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης. Μάλιστα, ανέφερε ότι τα παραπάνω, αποτελούν τη μόνη απτή πραγματικότητα, παραπέμποντας στα δελτία Τύπου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που καταδεικνύουν,όπως είπε, αφενός την έναρξη και υλοποίησης της ηλεκτρονικής καταγραφής και αφετέρου, την έναρξη «της διαδικασία απαλλαγής των μόνιμων κατοίκων των τεσσάρων Δήμων, όχι για σήμερα, για πάντα, από τα διόδια».
Και πρόσθεσε: «Εδώ είναι το δελτίο Τύπου για τον τρόπο που θα εφαρμοστεί το σύστημα και θα παρακαλέσω πολύ όλους τους συμπολίτες μας, να μπουν και να δηλώσουν και την αίτηση που χρειάζεται, αλλά και τα στοιχεία που χρειάζονται».
Υπογράμμισε, επίσης, ότι ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια ξεκίνησε, «θέλουμε μερικούς μήνες, τέσσερις– πέντε μήνες για να ολοκληρωθεί και μετά θέλουμε ενάμιση με δυο χρόνια για να εγκατασταθεί το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων».
Ο κ. Σπίρτζης, ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι «η καταγραφή ξεκίνησε τώρα γιατί «θέλουμε να συνεχίσουμε τη διαπραγμάτευση υπέρ των τοπικών κοινωνιών. Να μπορέσουμε να δώσουμε περισσότερα ανταποδοτικά γι' αυτές τις υποδομές που υπάρχουν».
Ο υπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε επίσης για άλλη μία φορά, ότι δεν πρόκειται να εγκατασταθούν οι προβλεπόμενοι σταθμοί διοδίων, καθώς μετά την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, ο ίδιος προχώρησε σε συμφωνία με την Εταιρεία Παραχώρησης για τη Μη κατασκευή των σταθμών διοδίων στις περιοχές Βαρυμπόμπης, Αγίου Στεφάνου και Σχηματαρίου Χαλκίδας, που προβλέπονται τόσο στις αρχικές συμβάσεις του 2006 όσο και στις αναθεωρημένες του 2013.
Για τις αιτιάσεις των δήμων, έναντι της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί για τη Μη κατασκευή σταθμών διοδίων στις περιοχές Βαρυμπόμπης, Αγ. Στεφάνου και Σχηματαρίου Χαλκίδας, ανέφερε, ότι «Είναι σε γνώση η συμφωνία που έχουμε κάνει, είναι σε γνώση ότι βγήκε ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα και είναι σε γνώση ότι είπαμε στους παραχωρησιούχους να μην προχωρήσουν σε καμία εργασία και στη Βαρυμπόμπη και στον Άγιο Στέφανο, στους κόμβους και στη γέφυρα Καλυφτάκη. Επειδή βγήκε και ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια, το Υπουργείο είπε ότι δεν υπάρχει λόγος συμβατικά, να κάνετε κανένα έργο, ούτε για τα διόδια ούτε για τα υπόλοιπα που προβλέπονται σε αυτές τις περιοχές. Πρώτον για να υπάρξουν οι βέλτιστες τεχνικές λύσεις σε σχέση με τα έργα που πρέπει να γίνουν και δεύτερον, γιατί δεν θα υπάρχει λόγος να εγκατασταθούν πλευρικά διόδια, από τη στιγμή που τρέχει ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά αναλογικά. Απλό. Δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς ούτε μηχανικός, ούτε ειδικός για να το καταλάβει», τόνισε χαρακτηριστικά.
Υπογράμμισε επίσης, ότι η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, εγκρίθηκε για λόγους τήρησης της σύμβασης: «Τα έργα πέρασαν στην περίοδο λειτουργίας, κάτι, που δεν ήταν αυτονόητο, έπρεπε να γίνει διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Και πρόσθεσε: «Και επομένως, για να περάσουμε στην περίοδο λειτουργίας, συμβατικά, έπρεπε να εγκριθεί η περιβαλλοντικής μελέτη. Όχι να γίνουν τα έργα. Με την έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης θα μπορούσαμε να περάσουμε στην περίοδο λειτουργίας, αλλιώς δεν έκλεινε το έργο, αλλιώς ήταν σα να μην έχει ολοκληρωθεί».
Ο κ. Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του υπεραμύνθηκε της πολιτικής που ακολούθησε η κυβέρνηση για την ολοκλήρωση των έργων των αυτοκινητοδρόμων, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα της πρακτικής που ακολούθησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις: «Αναλάβαμε μια χώρα σε διάλυση με μηδενική αξιοπιστία, μια κοινωνία σε αποσύνθεση, ανασφάλεια και κρίση αξιών. Θα μπορούσαμε να είμαστε πολύ «καλά» παιδιά κι εμείς. Θα μπορούσαμε δηλαδή να συνεχίσουμε τα έργα με την ίδια πορεία των καθυστερήσεων, να μη διαπραγματευτούμε τις αποζημιώσεις, -συμβάσεις έτοιμες από τις προηγούμενες Κυβερνήσεις ήταν-, να συνεχίζαμε το ίδιο βιολί, να δίνουμε δισεκατομμύρια από τον κόπο και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού και να κάναμε αυτά που λέει η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και να είμαστε τα αγαπημένα παιδιά του συστήματος και του συγκεκριμένου συγκροτήματος ή συγκροτημάτων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Δημοτικη Κοινοτητα Βαρναβα
Τη διαβεβαίωση ότι οι μόνιμοι κάτοικοι των Δήμων Αχαρνών, Διονύσου, Κηφισιάς και Ωρωπού, δεν θα είναι υπόχρεοι στην καταβολή διοδίων, έδωσε χθες ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, επισημαίνοντας ότι ξεκίνησε ηλεκτρονική καταγραφή των μόνιμων κατοίκων στους εν λόγω δήμους, με στόχο την ελεύθερη διέλευσή τους, με την έναρξη εφαρμογής του Ηλεκτρονικού Συστήματος Αναλογικής Χρέωσης Διοδίων. Όπως επίσης και των μόνιμων κατοίκων του Δήμου Ωρωπού από τα υπάρχοντα πλευρικά διόδια με την ολοκλήρωση της καταγραφής, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Σε ομιλία του στο πολιτιστικό κέντρου του Αγίου Στεφάνου, που οργανώθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ Διονύσου, ο κ. Σπίρτζης απάντησε στις αιτιάσεις που εκφράστηκαν τόσο για την ηλεκτρονική καταγραφή των μόνιμων κατοίκων των Δήμων Αχαρνών, Διονύσου, Κηφισιάς και Ωρωπού για την ελεύθερη διέλευση τους από τα διόδια, τόσο και για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης. Μάλιστα, ανέφερε ότι τα παραπάνω, αποτελούν τη μόνη απτή πραγματικότητα, παραπέμποντας στα δελτία Τύπου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που καταδεικνύουν,όπως είπε, αφενός την έναρξη και υλοποίησης της ηλεκτρονικής καταγραφής και αφετέρου, την έναρξη «της διαδικασία απαλλαγής των μόνιμων κατοίκων των τεσσάρων Δήμων, όχι για σήμερα, για πάντα, από τα διόδια».
Και πρόσθεσε: «Εδώ είναι το δελτίο Τύπου για τον τρόπο που θα εφαρμοστεί το σύστημα και θα παρακαλέσω πολύ όλους τους συμπολίτες μας, να μπουν και να δηλώσουν και την αίτηση που χρειάζεται, αλλά και τα στοιχεία που χρειάζονται».
Υπογράμμισε, επίσης, ότι ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια ξεκίνησε, «θέλουμε μερικούς μήνες, τέσσερις– πέντε μήνες για να ολοκληρωθεί και μετά θέλουμε ενάμιση με δυο χρόνια για να εγκατασταθεί το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων».
Ο κ. Σπίρτζης, ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι «η καταγραφή ξεκίνησε τώρα γιατί «θέλουμε να συνεχίσουμε τη διαπραγμάτευση υπέρ των τοπικών κοινωνιών. Να μπορέσουμε να δώσουμε περισσότερα ανταποδοτικά γι' αυτές τις υποδομές που υπάρχουν».
Ο υπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε επίσης για άλλη μία φορά, ότι δεν πρόκειται να εγκατασταθούν οι προβλεπόμενοι σταθμοί διοδίων, καθώς μετά την εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, ο ίδιος προχώρησε σε συμφωνία με την Εταιρεία Παραχώρησης για τη Μη κατασκευή των σταθμών διοδίων στις περιοχές Βαρυμπόμπης, Αγίου Στεφάνου και Σχηματαρίου Χαλκίδας, που προβλέπονται τόσο στις αρχικές συμβάσεις του 2006 όσο και στις αναθεωρημένες του 2013.
Για τις αιτιάσεις των δήμων, έναντι της συμφωνίας που έχει επιτευχθεί για τη Μη κατασκευή σταθμών διοδίων στις περιοχές Βαρυμπόμπης, Αγ. Στεφάνου και Σχηματαρίου Χαλκίδας, ανέφερε, ότι «Είναι σε γνώση η συμφωνία που έχουμε κάνει, είναι σε γνώση ότι βγήκε ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα και είναι σε γνώση ότι είπαμε στους παραχωρησιούχους να μην προχωρήσουν σε καμία εργασία και στη Βαρυμπόμπη και στον Άγιο Στέφανο, στους κόμβους και στη γέφυρα Καλυφτάκη. Επειδή βγήκε και ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια, το Υπουργείο είπε ότι δεν υπάρχει λόγος συμβατικά, να κάνετε κανένα έργο, ούτε για τα διόδια ούτε για τα υπόλοιπα που προβλέπονται σε αυτές τις περιοχές. Πρώτον για να υπάρξουν οι βέλτιστες τεχνικές λύσεις σε σχέση με τα έργα που πρέπει να γίνουν και δεύτερον, γιατί δεν θα υπάρχει λόγος να εγκατασταθούν πλευρικά διόδια, από τη στιγμή που τρέχει ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά αναλογικά. Απλό. Δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς ούτε μηχανικός, ούτε ειδικός για να το καταλάβει», τόνισε χαρακτηριστικά.
Υπογράμμισε επίσης, ότι η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, εγκρίθηκε για λόγους τήρησης της σύμβασης: «Τα έργα πέρασαν στην περίοδο λειτουργίας, κάτι, που δεν ήταν αυτονόητο, έπρεπε να γίνει διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή». Και πρόσθεσε: «Και επομένως, για να περάσουμε στην περίοδο λειτουργίας, συμβατικά, έπρεπε να εγκριθεί η περιβαλλοντικής μελέτη. Όχι να γίνουν τα έργα. Με την έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης θα μπορούσαμε να περάσουμε στην περίοδο λειτουργίας, αλλιώς δεν έκλεινε το έργο, αλλιώς ήταν σα να μην έχει ολοκληρωθεί».
Ο κ. Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του υπεραμύνθηκε της πολιτικής που ακολούθησε η κυβέρνηση για την ολοκλήρωση των έργων των αυτοκινητοδρόμων, η οποία βρίσκεται στον αντίποδα της πρακτικής που ακολούθησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις: «Αναλάβαμε μια χώρα σε διάλυση με μηδενική αξιοπιστία, μια κοινωνία σε αποσύνθεση, ανασφάλεια και κρίση αξιών. Θα μπορούσαμε να είμαστε πολύ «καλά» παιδιά κι εμείς. Θα μπορούσαμε δηλαδή να συνεχίσουμε τα έργα με την ίδια πορεία των καθυστερήσεων, να μη διαπραγματευτούμε τις αποζημιώσεις, -συμβάσεις έτοιμες από τις προηγούμενες Κυβερνήσεις ήταν-, να συνεχίζαμε το ίδιο βιολί, να δίνουμε δισεκατομμύρια από τον κόπο και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού και να κάναμε αυτά που λέει η έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και να είμαστε τα αγαπημένα παιδιά του συστήματος και του συγκεκριμένου συγκροτήματος ή συγκροτημάτων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Δημοτικη Κοινοτητα Βαρναβα
Αυτές τις ημέρες το θέμα των διοδίων είναι πάλι στο προσκήνιο με την
ανακοίνωση του Υπουργού Κου Σπίρτζη για την απαλλαγή των μόνιμων κατοίκων των
περιοχών που θίγονται . Για το λόγο αυτό έχει αναρτηθεί μια ηλεκτρονική
πλατφόρμα στην οποία απογράφονται οι μόνιμοι κάτοικοι . Στην πλατφόρμα αυτή σε
ένα μήνα περίπου, θα μπορούν να βάζουν τα στοιχεία τους και οι κάτοικοι του
Βαρνάβα. Θα ειδοποιηθείτε από την Κοινότητα με ανακοίνωση, μόλις μας ενημερώσει
το Υπουργείο, τόσο ηλεκτρονικά, απο σελίδα της Κοινότητας στο facebook, όσο και
από ανακοινώσεις, στον πίνακα ανακοινώσεων της πλατείας και στα καταστήματα του
χωριού.
Η απογραφή είναι πολύ σημαντική προκειμένου να μπούμε στην τιμολογιακή
πολιτική του Ωρωπού και πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπ’ όψιν , ώστε να
συμπληρώσουμε όλοι τα στοιχεία μας . Αν είμαστε πενήντα ή εκατό άτομα, δεν
πρόκειται να πετύχουμε τίποτα. Τα στοιχεία αυτής της πλατφόρμας, θα
αξιολογηθούν μετά την παρέλευση τετραμήνου , και θα αφορούν τις ρυθμίσεις που
θα εφαρμοστούν μετά από δύο περίπου χρόνια, όπως μας εξήγησε ο Κος Σπίρτζης την
Κυριακή 15/4/2018 στην ενημερωτική ομιλία του, στο πνευματικό κέντρο Αγ.
Στεφάνου. Όμως εμείς ως Βαρνάβας, ζητήσαμε και ζητάμε χρόνια τώρα, να μπούμε
και στο τρέχον μειωμένο τιμολόγιο του Ωρωπού, στα υφιστάμενα διόδια. Πράγμα που
το ζητήσαμε και στην προχθεσινή συγκέντρωση - ενημέρωση. Ο Υπουργός παραδέχτηκε
δημόσια, ότι είμαστε αδικημένοι, λόγω του χωροταξικού σχεδιασμού του
Καλλικράτη. Φυσικά ήξερε το θέμα, μια και έχει ενοχληθεί μετα φορτικότητας από
την Κοινότητα αλλά και από το Δήμο, τόσο τον δικό μας, αλλά και προς τιμήν του
και του Ωρωπού,μέσω του Αντιδημάρχου του Κου Βελτανιώτη. Έτσι θα
χρησιμοποιήσουμε νωρίτερα το στοιχείο της απογραφής μας, μια και έτσι θα
αποδείξουμε με αριθμούς, αυτά που προσπαθώ να στηρίξω με επιστολές μου τόσο στο
Υπουργείο και στον τωρινό Υπουργό, όσο και στον προκάτοχό του , από το πρώτο
δεκαήμερο ανάληψης των καθηκόντων μου στην Κοινότητα, ότι δηλαδή όλοι οι
κάτοικοι είμαστε συχνοί, αν όχι καθημερινοί, χρήστες της NΕΟΑΛ . Με αυτά τα
στοιχεία θα μπορέσουμε να έχουμε διαπραγματευτική ικανότητα με σύμμαχο αυτή τη
φορά το Υπουργείο το οποίο όπως προανέφερα, δεσμεύτηκε δημόσια λέγοντας ότι
"θέλει να μας βοηθήσει, γιατί έχουμε απόλυτο δίκιο".
Προς ενημέρωσή σας σας αναφέρω, ότι έχουν γίνει παράλληλα με το Υπουργείο, άκαρπες συναντήσεις με την Υπεύθυνη της Νέας Οδού, η οποία διαφυλάττοντας τα συμφέροντα της εταιρείας της ήταν κάθετα αρνητική σε κάθε συνεργασία , τόσο στην μεταξύ μας αλληλογραφία, αλλά και προφορική συνομιλία, όσο και στην αλληλογραφία της με το Δήμαρχο.
Για το θέμα των διοδίων και της ένταξής μας στο τιμολογιακό καθεστώς του Ωρωπού, έχουν γίνει μια σειρά επιστολών αλλά και συναντήσεων, με όλους τους κατά καιρούς υπουργούς και υπεύθυνους, με τελευταία επιστολή- η οποία και παραδόθηκε δια ζώσης στο γραφείο του Υπουργού - τον Φεβρουάριο. To τελευταίο έγγραφο είχε και τις υπογραφές τόσο του Τοπικού Συμβουλίου, όσο και όλων των Συλλόγων και Φορέων του χωριού.
Η αλληλογραφία , είναι Δημόσια έγγραφα και είναι στη διάθεση όποιου επιθυμεί, να ζητήσει αντίγραφα, προκειμένου να διαπιστώσει τις ενέργειες που έχουν γίνει από πλευράς Κοινοτικής αλλά και Δημοτικής Αρχής.
Στη διάθεσή σας τις ώρες και ημέρες λειτουργίας της Κοινότητας για όποια διευκρίνηση .
Εκ μέρους του Τοπικού Συμβουλίου
Η Κοινοτάρχης
Ασημακοπούλου Χαραλαμπία
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..
Προς ενημέρωσή σας σας αναφέρω, ότι έχουν γίνει παράλληλα με το Υπουργείο, άκαρπες συναντήσεις με την Υπεύθυνη της Νέας Οδού, η οποία διαφυλάττοντας τα συμφέροντα της εταιρείας της ήταν κάθετα αρνητική σε κάθε συνεργασία , τόσο στην μεταξύ μας αλληλογραφία, αλλά και προφορική συνομιλία, όσο και στην αλληλογραφία της με το Δήμαρχο.
Για το θέμα των διοδίων και της ένταξής μας στο τιμολογιακό καθεστώς του Ωρωπού, έχουν γίνει μια σειρά επιστολών αλλά και συναντήσεων, με όλους τους κατά καιρούς υπουργούς και υπεύθυνους, με τελευταία επιστολή- η οποία και παραδόθηκε δια ζώσης στο γραφείο του Υπουργού - τον Φεβρουάριο. To τελευταίο έγγραφο είχε και τις υπογραφές τόσο του Τοπικού Συμβουλίου, όσο και όλων των Συλλόγων και Φορέων του χωριού.
Η αλληλογραφία , είναι Δημόσια έγγραφα και είναι στη διάθεση όποιου επιθυμεί, να ζητήσει αντίγραφα, προκειμένου να διαπιστώσει τις ενέργειες που έχουν γίνει από πλευράς Κοινοτικής αλλά και Δημοτικής Αρχής.
Στη διάθεσή σας τις ώρες και ημέρες λειτουργίας της Κοινότητας για όποια διευκρίνηση .
Εκ μέρους του Τοπικού Συμβουλίου
Η Κοινοτάρχης
Ασημακοπούλου Χαραλαμπία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.