Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Σόμογλου: Δεν θα είμαι υποψήφιος στις επόμενες δημοτικές εκλογές


Επειδή διαπιστώνω ότι το όνομά μου επιχειρείται να γίνει παρασκηνιακά προϊόν προεκλογικής
εκμετάλλευσης, αν και ακόμη απέχουμε ενάμιση χρόνο από τις δημοτικές εκλογές του 2019, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τα εξής:
1) Δεν πρόκειται να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Ως βασικό στέλεχος της προεκλογικής εκστρατείας του Ηλία Ψινάκη το 2014, θεωρώ τον εαυτό μου ως έναν από τους βασικούς υπεύθυνους για τον ερχομό του συγκεκριμένου ανθρώπου στα κοινά της πόλης, με τις καταστροφικές συνέπειες που βιώνει σήμερα ο τόπος μας.

2) Τόσο ως άνθρωπος, όσο και ως επαγγελματίας δημοσιογράφος έχω μάθει καθ΄ όλη την πορεία μου να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Απ’ όλους τους 101 «Πολίτες» που συμμετείχαμε στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού, ήμουν ο μόνος που συμμετείχα στην οργανωτική ομάδα της προεκλογικής εκστρατείας του Ηλία Ψινάκη. Άρα η δική μου ευθύνη, είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ όλους τους υπόλοιπους συνοδοιπόρους μου. Γιατί ένα τόσο καλά «σκηνοθετημένο» περιβάλλον – όπως αποδείχτηκε στην πορεία – μπορούσε να παρασύρει τον οποιονδήποτε. Στον εαυτό μου, όμως, δεν το συγχωρώ ότι παρασύρθηκα. Άλλωστε, ως άνθρωπος των ΜΜΕ, όφειλα να αντιληφθώ νωρίτερα από οποιονδήποτε άλλο τη… σκηνοθεσία!
3) Ουδέποτε είδα τον εαυτό μου ως «πολιτικό καριέρας». Επέλεξα να αφιερώσω αρκετές ώρες της καθημερινότητάς μου για να συμβάλλω στην ανάπτυξη της περιοχής που έχω επιλέξει να ζω μαζί με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Θεωρώ, ότι υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να συνεχίσω να το πράττω και εκτός αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου.
4) Εύχομαι, ειλικρινά, άνθρωποι που αποφάσισαν να ασχοληθούν για πρώτη φορά με μια διαδικασία δημοτικών εκλογών (ανεξαρτήτως αν εξελέγησαν ή όχι με το συνδυασμό «Πολίτες») να μην απογοητευτούν από απαξιωτικές συμπεριφορές που βίωσαν και να μην ποινικοποιήσουν την ενασχόληση με τα κοινά.
5) Ο τόπος μας έχει περισσότερο από ποτέ ανάγκη να μπουν τα «εγώ», κάτω από τα «εμείς». Κι αυτός θα πρέπει να είναι οδηγός όλων μας ενόψει των Δημοτικών Εκλογών του 2019. Δεν υπάρχει το παραμικρό περιθώριο να χάσουμε κι άλλη πενταετία. Αν έμαθα κάτι αυτά τα 3,5 χρόνια που ζω… εκ των έσω την τοπική αυτοδιοίκηση, αυτό είναι ότι η διοίκηση ενός Δήμου δεν είναι… one man show, αλλά πρέπει να στηρίζεται στην ομαδική δουλειά και στην αρμονική καθημερινή προσπάθεια συγκερασμού διαφορετικών απόψεων και πολιτικών «πιστεύω», με την προϋπόθεση ότι όλα θα έχουν ως προορισμό το κοινό συμφέρον των πολιτών κάθε Δήμου. Εύχομαι ολόψυχα να μπορέσει επιτέλους να σχηματιστεί μια ομάδα πολιτών (αιρετών και μη) που να καταφέρει μέσα από τη συνεργασία της να οδηγήσει το Δήμο Μαραθώνα μακριά από το σημερινό του τέλμα.
6) Δεν σκοπεύω να παραιτηθώ από τα καθήκοντα μου ως δημοτικός σύμβουλος μέχρι την ολοκλήρωση της υπάρχουσας θητείας. Θα συνεχίσω μέχρι τέλους τον αγώνα στα δημοτικά συμβούλια να σώσουμε ότι μπορεί να σωθεί από την έως τώρα καταστροφική τριετία της δημαρχίας Ψινάκη. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω απέναντι στους συμπολίτες μου που με εμπιστεύτηκαν.
 http://www.marathonianea.gr
Πηγή Τμήματος Ειδήσεων:
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.