Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ηλ. Ψινάκης: στο "Μίλα". Ο ΧΥΤΑ Γραμματικού και "Ανδριάντας" για τον ΓΚΙΚΑ (Video)


Ο υποψήφιος δήμαρχος Μαραθώνα μίλησε για τα τις περιουσίες που εμφανίζονται να έχουν κάποιοι πολιτικοί. "Είχαν όλα αυτά τα πλούτη από μικροί; Τα είχε η οικογένειά τους; Άμα τα απέκτησαν ξαφνικά, λογικό είναι να ψυλλιαστείς, δεν είμαστε παιδιά. Αφού λείπουν από παντού τα φράγκα γι' αυτό είμαστε σε αυτήν την ξεφτίλα", δήλωσε.

Ξεκαθάρισε ακόμα το γεγονός ότι ο ίδιος προέρχεται από ευκατάστατη οικογένεια: "Εγώ τι να σου κάνω, να το παίζω "πρίγκηψ και φτωχός"; Καταρχάς εγώ είμαι πάμφτωχος, προσωπικά. Δεν έχω κάτι στο όνομά μου, η οικογένειά μου έχει μία άνεση. Αλλά δεν πρόκειται να αλλάξω καθόλου το στιλ της ζωής μου. Να βοηθήσω, ναι, αλλά να υποκρίνομαι ότι είμαι κάποιος άλλος... ποιον κοροϊδεύεις;"

Αναφέρθηκε όμως και στην παιδική του ηλικία και συγκεκριμένα στη σχέση του με τον πατέρα του. "Δεν είχα εγώ θέματα με τον πατέρα μου, εκείνος είχε μαζί μου. Όλο με αποκλήρωνε γιατί δεν του άρεσαν αυτά που έκανα. Ήμουν προχωρημένος για την εποχή μου, εγώ έπρεπε να είχα γεννηθεί τώρα- έτσι αισθάνομαι", εξομολογήθηκε στην Τατιάνα. "Ο πατέρας μου μια φορά με είχε αποκληρώσει δύο φορές την ίδια μέρα! Αλλά δεν με ένοιαζε γιατί ζούσα μόνος μου στην Αμερική, έκανα modeling κι έβγαζα πολλά λεφτά. Γι' αυτό με αποκλήρωνε, γιατί εκνευριζόταν", συμπλήρωσε.

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μην πει και για την συνεργασία του με τον Σάκη Ρουβά και την περίοδο που ήταν ο μάνατζέρ του. "Εντάξει, τι έφτιαξα; Το "είχε" και ο Σάκης, τι να κάνεις να "ιππεύεις" κουτσό άλογο; Κανείς δεν ωφελείται, ούτε ο αναβάτης ούτε η κούρσα. Το 'χε το ταλέντο ο άνθρωπος, εγώ απλά του γλίτωσα λίγο χρόνο...",εξήγησε.

Ανάμεσα στα πολλά που είπε, ο Ηλίας έκανε κιόλας και για την ακρίβεια ''ζημιές''. Ανατρεπτικός, όπως συνηθίζει να είναι, αφού πέταξε την βαλίτσα με τα λεφτά που δίνει δώρο η εκπομπή στους τηλεθεατές, στη συνέχεια έριξε κι τις κατσαρόλες!

Δες όσα έγιναν στο πλατό της εκπομπής!

ΧΥΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ
Στο 43:01 "ΑΝΔΡΙΆΝΤΑΣ" ΓΚΙΚΑ

Πηγή
-------------------
Βαρνάβας όμορφος τόπος να μένεις, δύσκολος να ζεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας...
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.